کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ اورتون/ شیرها منتظر تافی ها در استمفوردبریج

هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلستان طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دنبال میشود. و در حساس ترین بازی های هفته، لیورپول با تاتنهام و چلسی با اورتون دیدار میکنند.




اختصاصی سایت، ابی پوشان لندنی چهارشنبه شب از ساعت 23:15 میزبان دیگر ابی پوش انگلستان یعنی اورتون هستند.

پست اپدیت شد....

پخش زنده از شبکه ورزش
  

مردان خوزه مورینیو که در این فصل با اقتدار صدر جدول انگلستان بودند و هرگز جایگاه خود را در صدر از دست ندادند شب چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم اورتون هستند. شاگردان اقای خاص برای حفظ اختلاف خود با سیتی به دنبال پیروزی هستند. دیدار چلسی با اورتون همیشه حساس و جذاب بوده در دور رفت لیگ ابی پوشان لندنی به ورزشگاه گودیسون پارک رفتند و با یک پیروزی پر گل به خانه برگشتند. انها موفق شدند حریف نامدار خود را با نتیجه 6_3 شکست دهند. و ان دیدار تک دیدار این دو تیم در این فصل بود. و حالا پس از ان پیروزی پر گل یک بار دیگر شیرهای لندنی باید با تافی ها دیدار کنند اما این بار در استمفوردبریج، ورزشگاهی که چلسی در ان ترسناک تر از همیشه هست و تیمهایی که به این ورزشگاه می ایند چندان با روحیه و خندان باز نمیگردند. ابی پوشان در این فصل تنها یک شکست در خانه داشتند که ان هم در مقابل تیم برادفورد بوده در جام حذفی. در لیگ برتر ابی پوشان در خانه تنها یک تساوی با تیم منچسترسیتی داشته اند و در تمامی دیدارهای خانگی خود پیروز بودند. با توجه به شرایط به نظر نمیرسد چلسی فردا در خانه امتیاز از دست بدهد.

اورتون در این فصل 27 امتیاز کسب کرده و در رده دوازدهم جدول انگلستان قرار دارد. انها 6 پیروزی 9 تساوی و 9 شکست داشته اند. 31 گل زده اند و 34 گل هم دریافت کردند و تفاضل گل منفی 3 دارند. این تیم میانه جدولی پس از دیدار حساسی که اول هفته با لیورپول انجام داد به مصاف چلسی می اید.

 اورتون در دیدار قبلی خود که به داربی بندر لیورپول مشهور است با نتیجه 0_0 متوقف شد و به یک تساوی در خانه رضایت داد. اما چلسی اول هفته موفق شد میزبان خود استون ویلا را با نتیجه 2_1 شکست دهد. دو تیم با روخیه ای کاملا متفاوت به این دیدار گام میگذارند.

هر دو تیم بازیکنان مصدوم دارند که برای چلسی میتوان به فیلیپه لوئیز و فابرگاس اشاره کرد. هر چند که مورینیو اعلام کرد فابرگاس برای این دیدار اماده است و میتواند در ترکیب قرار بگیرد اما با این وجود باز هم حضور او کاملا قطعی نیست و شاید مورینیو نخواهد در مورد او  ریسک کند. اقای خاص بهترین گل زن خود را هم در اختیار ندارد، دیگو کاستا سومین جلسه محرومیت خود را پشت سر میگذارد و میتواند در دیدار اینده چلسی حاضر باشد.

اما در طرف مقابل اقای روبرتو مارتینز 9 بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت که از این بین احتمال دارد 5 بازیکنش به این دیدار حساس برسند. که هر پنج بازیکن هم بسیار خوب و مهم هستند و در شرایطی که اماده شوند میتوانند وزنه سنگینی برای تیم خود باشند. بازیکنانی نظیر: لیتون بینز، استیون نای اسمیت، جیمز مک کارتی، ایدن مک گدی، و محمد بسیک. اما 4 بازیکن اقای مارتینز قطعا به این دیدار نخواهند رسید، دروازبان شماره یک این تیم، هاوارد_ اوسمان _ پینار_ اتسو_ که هر چهار بازیکن هم فوق العاده هستند و نبود انها قطعا به این تیم ضربه خواهد زد.






ترکیب بازی قبل دو تیم را مشاهده میکنید:








با توجه به مصدومان و محرومان دو تیم پیش بینی میشود ترکیب احتمالی دو تیم چنین باشد:








مقایسه اماری کوتاه از دو تیم در این فصل:





بهترین های دو تیم:








دو تیم چلسی و اورتون در شش دیدار گذشته خود وضعیتی متفاوت داشتند. ابی پوشان لندنی 3 پیروزی _ دو تساوی _ یک باخت داشته اند و در مقابل تافی ها تنها در یک دیدار پیروز بودند _ سه تساوی بدست اورده اند و دو شکست داشتند. نکته جالب این است که اخرین شکست دو تیم در یک روز بوده: 1 ژانویه 2015 چلسی در مقابل تاتنهام شکست خورد و اورتون به هال سیتی باخت. پس از ان شکست هیچ یک از دو تیم در لیگ برتر شکست نخوردند. و احتمالا فردا شب یک شکست دیگر به نام یکی از این دو تیم ثبت میشود. که البته این بازی میتواند مساوی هم بشود.










فصل گذشته در اخرین بازی که دو تیم در استمفوردبریج انجام دادند ابی های لندنی موفق شدند حریف خود را با نتیجه 1_0 شکست دهند. که تک گل ان دیدار را جان تری در دقیقه 93 به ثمر  رساند تا مورینیو هر سه امتیاز ان دیدار را کسب کند. امار بازی را مشاهده میکنید:









در شش دیدار گذشته دو تیم در ورزشگاه خانگی چلسی شیرهای لندنی تنها در یک دیدار شکست خوردند که در ضربات پنالتی بوده در جام حذفی. ابی پوشان 3 بار پیروز شدند و دو بازی هم به تساوی رسیده است.








شاگردان روبرتو مارتینز در شش دیدار خارج از خانه خود تنها یک پیروزی داشته اند و در سایر دیدار ها شکست را پذیرفته اند. اما شاگردان مورینیو در شش دیدار اخر خود  در خانه 4 پیروزی یک تساوی و یک شکست (جام حذفی) داشته اند. ابی پوشان لندنی در چهار دیداری که پیروز بوده اند دروازه خود را بسته نگه داشته اند و گلی از میهمان دریافت نکرده اند.








در بازی های این دو تیم 117 گل زده شده است که سهم شیرها 70 گل و سهم تافی ها 47 گل بوده است.







در جدول زیر میتوانید مشاهده کنید که بیشترین درصد گل ها به کدام دقیقه اختصاص دارد.










درصد نقاط مختلف زمین که گل های دو تیم به ثمر رسیده است:







ترکیب بازی فصل قبل دو تیم:








این دو تیم تا کنون 171 بار در مقابل هم قرار گرفتند که سهم چلسی 67 برد سهم اورتون 52 برد
 و 52 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده






دو تیم 75 بازی در استمفوردبریج انجام داده اند 38 برد سهم چلسی 12 برد سهم اورتون
و 25 دیدار هم مساوی شده است:





بهترین پیروزی بدست امده برای دو تیم در استمفورد بریج:







امار مربی تیم اورتون اقای روبرتو مارتینز : 77 بازی _ 34 برد_ 22 تساوی _ 21 باخت:







تاریخچه جایگاه اورتون در لیگ در 10 سال گذشته:







وضعیت جدول لیگ انگلستان قبل از شروع بازی های هفته بیست و پنجم:






پیش بینی کارشناسان:

نظرات 9 + ارسال نظر
علیرضا@شاهرود چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 22:40

5-2

رضا / مشهد چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 18:53

2-0 میبریم

سهیل چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 17:39

1.0 میبریم

رضا عباسی چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 11:18

1_1 مساوی میشه....

شایان چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 01:37

1_0 چلسی میبره

Saeed m.h سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 21:06

3_0 chelsea win

costa سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:44

سه بر صفر چلسی

ali سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 19:23

2.1 میبریم

hadi سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 18:35

چلسی 2 - 1 اورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد