کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی _ PSG / قرعه ای که مورینیو ارزویش را داشت

مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا فردا اغاز میشود. پس از تعطیلات لیگ قهرمانان باشگاههای اروپا که یکی از زیبا ترین و جذاب ترین رقابت های جهان است فردا (سه شنبه) دو دیدار برگزار میشود.


اختصاصی سایت، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله ی یک هشتم نهایی دو تیم چلسی و پاریس سنت ژرمن از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران مقابل هم قرار میگیرند.

پخش زنده از شبکه سه سیما
 
پست اپدیت شد....

 
مردان مورینیو فردا شب میهمان مردان لوران بلان خواهند بود. دو تیم چلسی و پاریس سنت ژرمن در ورزشگاه پارک د پرانس در مقابل هم قرار میگیرند. دیدار حساس و جذاب که به دلیل برخی مسائل میتواند خیلی شگفت انگیز باشد. مخصوصا تقابل دو شاگرد سابق اقای خاص با او. زلاتان و داوید لوئیز.

زمانی که قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام نشده بود مورینیو طی مصاحبه ای اعلام کرد که دوست دارد قرعه او با PSG رو به رو شود و چنین اتفاقی هم رخ داد. بار دیگر چلسی و پی اس جی باید در مقابل هم صف ارایی کنند. مورینیو باید حتما دلیلی برای این سخنانش داشته باشد که این دلیل را پس از پایان دو دیدار رفت و برگشت خواهیم فهمید.

پی اس جی فردا شب میزبان است انها به دلیل اینکه به عنوان تیم دوم صعود کردند باید بازی رفت را میزبان باشند و بازی برگشت را در زمین حریف انجام دهند. انها فردا در خانه و در کنار هواداران خود از چلسی انگلستان پذیرایی میکنند و حضور هوادارن پی اس جی قطعا کار را برای مورینیو و شاگردانش سخت خواهد کرد اما این تنها بازی این مرحله نیست، پس از این دیدار مورینیو و شاگردانش در خانه خود پذیرای این تیم فرانسوی خواهند بود و تیمی که موفق شود در دو دیدار رفت و برگشت پیروز شود جواز حضور در مرحله بعد را بدست خواهد اورد. پیش بینی اینکه کدام یک از دو تیم راهی مرحله بعد میشود بسیار سخت است. اما قطعا یک تیم به مرحله بعد خواهد رفت که امیدواریم ان تیم چلسی باشد. تیمی که روی کاغذ هم شانس بیشتری دارد و میتواند مانند فصل قبل از این مرحله سربلند بیرون بیاید.

این دو تیم فصل قبل هم با هم به تقابل  پرداختند که مردان مورینیو موفق شدند به دیدار بعدی صعود کنند. در ان دو دیدار هر دو تیم میزبان پیروز شدند اما به دلیل گل زده در خانه حریف این چلسی بود که پی اس جی را کنار زد. در دور رفت در ورزشگاه پارک د پرانس شاگردان بلان موفق شدند 3_1 ابی پوشان لندنی را شکست دهند. اما در دور برگشت در استمفوردبریج شاگردان مورینیو بازی را 2_0 بردند. در مجموع دو تیم 3_3 شدند اما چون چلسی در خانه حریف گل زنی کرده بود راهیه مرحله بعد شد. در دیداری که چلسی در استمفوردبریج پیروز شد دمبا با و اندره شورله گلزنی کردند که هیچ یک از ان دو در چلسی حضور ندارند و به تیمی دیگر پیوسته اند.

در مرحله گروهی چلسی با تیمهای شالکه _ ماریبور و اسپورتینگ لیسبون هم گروه بود که با 14 امتیاز به عنوان تیم اول به دور حذفی صعود کرد و شالکه به عنوان تیم دوم با 8 امتیاز راهیه مرحله حذفی شد.

در مقابل تیم پی اس جی با تیمهای بارسلونا _ اژاکس_ و اپوئل نیکوزیا هم گروه بود که بارسلونا با 15 امتیاز به عنوان سر گروه و پی اس جی با 13 امتیاز به عنوان تیم دوم راهیه دیدار حذفی شدند.

شرایطی که دو تیم در لیگ های خود دارند متفاوت است ابی های لندنی صدر نشین لیگ جزیره هستند با 59 امتیاز اما مردان بلان با 49 امتیاز در رده سوم جدول هستند و با صدر جدول 2 امتیاز فاصله دارند. هر دو تیم 25 بازی در لیگ انجام دادند که چلسی 10 امتیاز بیشتر از رقیب خود کسب کرده است . پی اس جی 43 گل زده و 22 گل دریافت کرده در مقابل شاگردان مورینیو 55 گل زدند و 21 گل دریافت کردند. که از این جهت هم چلسی نسبت به حریف خود برتر بوده است.



در شش بازی گذشته دو تیم در کشورهای خودشان، چلسی سه پیروزی دو تساوی و یک شکست کسب کرده و پی اس جی 4 پیروزی و دو تساوی بدست اورده . شاگردان بلان در شش دیدار گذشته خود شکستی را تجربه نکردند. ابی پوشان در اخرین دیدار خود در لیگ برتر با نتیجه 1_0 اورتون را شکست دادند و پا به این مسابقه میگذارند در مقابل تیم پاریس سنت ژرمن در اخرین دیدار خود با نتیجه 2_2 در برابر تیم کان متوقف شد.







در شش دیدار اخری که پی اس جی میزبان و چلسی میهمان بوده این نتایج بدست امده. همان طور که مشاهده میکنید پی اس جی شکست ناپذیر بوده انها در 5 دیدار پیروز بودند و در یک دیدار هم به تساوی رسیدند. در مقابل ابی های لندنی در سه دیدار پیروز در یک دیدار شکست خوردند و در دو دیدار هم به تساوی رضایت داده اند.










ترکیب اخرین بازی دو تیم را مشاهده میفرمایید:












در پنج دیدار اخیر دو تیم در مقابل هم شیرهای لندنی 2 بار پیروز بودند یک بار شکست خوردند و دو دیدار هم تساوی شده است.












وضعیت مصدومان دو تیم را در جدول زیر میتوانید مشاهده کنید. مورینیو برای این دیدار تنها میکل را در اختیار ندارد و همچنین اقای خاص پس از چند هفته میتواند از کاستا استفاده کند. دیگو به دلیل خطا روی کان در بازی با لیورپول سه جلسه محروم شده بود و حالا سه جلسه محرومیت او به پایان رسیده و میتواند در ترکیب تیم قرار بگیرد و همچنین سسک فابرگاس که به دلیل مصدومیت در دو دیدار قبلی غایب بود میتواند از ابتدا در ترکیب تیم حاضر باشد . فابرگاس هفته قبل در دیدار با اورتون هم در دقایق پایانی بازی وارد زمین شد. اما در این دیدار میتواند از ابتدا بازی کند. و اقای خاص قادر است از مغز متفکر تیم خود در این دیدار حساس بهره ببرد. اما در مقابل اقای بلان چند غیب دارد که دو تا از غایبین او بازیکنان بسیار مهمی هستنند: لوکاس مورا و یوهان کابای. دو بازیکن مصدوم دیگر اقای بلان مارکینیوس و سرژ آوئریر هستند که حضور مارکینیوس و غیبت او هنوز مشخص نیست.







با توجه به مصدومان دو تیم پیش بینی میشود ترکیب احتمالی دو تیم به این شکل باشد.








بهترین های دو تیم را مشاهده می کنید.








مقایسه اماری کوتاه از دو تیم:








ترکیب سال قبل دو تیم در مقابل هم:










بهترین برد خارج از خانه چلسی و بهترین برد پی اس جی در خانه:








نتایج چلسی در مقابل تیمهای فرانسوی در لیگ قهرمانان:







تاریخچه چلسی در 10 سال گذشته لیگ قهرمانان

(مرحله ای که چلسی در این ده سال حضور داشته)






نتایج چلسی در بازی های گروهی لیگ قهرمانان:







امار بازیکنان چلسی ( گل _ پاس گل _ شوت در چهارچوب):







امار تیم پی اس جی در برابر تیمهای انگلیسی:







نتایج پی اس جی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان:










پیش بنی کارشناسان از نتیجه این دیدار:


نظرات 8 + ارسال نظر
رضا / مشهد سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 19:23

آقایون یه سوال
کوادرادو میتونه تو لیگ قهرمانان بازی کنه؟

Saeed m.h: بله میتونه . اسمش تو لیست هست.

Saeed m.h سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 18:28

0_0 مساوی میشه

شایان سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 18:27

2_1 میبازیم.

costa سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 18:05

ما صد درصد صعود می کینم لازم به نتیجه نیست

علی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 17:42

1-0 میبریم

رضا / مشهد سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 15:44

هر جور شده باید امشب حداقل یه گل بزنیم.
من که میگم 2-1 میبریم

hazard سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 15:08

بازی اول یا 1-0 میبریم یا 1-1 مساوی میشه.
بازی دوم 2-1 یا 1-0 میبریم. ولی مورینیو توی پاریس با احتیاط بازی میکنه و احتمالا مساوی میشه مثل بقیه بازیهای بزرگ توی خارج از خونه. این شیوه بازی مورینیو هستش.ولی اگه شگفتی ایجاد نشه چلسی در کل 3-1 یا 3-2 شایدم 4-1 در مجموع میره مرحله بعد. بازیکن تاثیر گذار دو تا تیم هم هازارد و فابرگاس برا ما. اونور هم زلاتان و متئودی.

رضا عباسی سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 12:37

مساوی میشه بازی . اما در نهایت ما صعود میکنیم . امیدوارم فابی بازی کنه.

1_1 میشه. گل اول رو پی اس جی میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد