کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: به تمدید قراردادم با چلسی ایمان دارم

قرارداد جان تری با چلسی تا 30 ژوئن اعتبار دارد، اما این مدافع با اطمینان از حصول توافق برای ادامه همکاری با چلسی سخن می گوید.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/02/terry--healthy-competition/_jcr_content.autoteaser.jpeg

جان تری کاپیتان تیم چلسی اذعان کرد که همچنان به مذاکراتش با مسئولین این تیم برای تمدید قراردادش ادامه خواهد داد.

 

 

به گزارش Goal، جان تری به خبرنگاران گفت: "باشگاه موقعیت من را می داند و من آن ها را می شناسم و این موجب امیدواری برای حل همه چیز است. هنوز هیچ صحبتی انجام نشده است، اما طرفین به این موقعیت احترام می گذاریم. بازیکنان مهمتری از من در تیم وجود دارند، ادن هازارد یکی از آن هاست که قراردادش را تمدید کرده، و این مهمترین چیز برای باشگاه است."


"بدون اینکه آن ها چیزی به من بگویند، من می دانم که در اولویت آن ها هستم و امیدوارم به زودی درب خانه من نیز به صدا در آید. من می خواهم بمانم. عملکرد من این را نشان می دهد و امیدوارم که آن ها من را حفظ نمایند."

پس از بازگشت مورینیو به چلسی در تابستان 2013، تری بار دیگر به عنوان عنصر اصلی دفاعی این تیم جلوتر از گری کیهیل و کورت زوما به بازی می رود.


تری افزود: "هنگامی که شما به بازیکنان آینده داری که به اینجا آمده اند نگاه می کنید، کورت یک کشف جدید است، آن ها جوان، آماده، قوی و تشنه موفقیت هستند و این کار را برای من مشکل می کند. اما این همان راهی است که من، استیون جرارد، ریو فردیناند و لمپس در پنج یا شش سال گذشته داشتیم و این به ما در زندگی حرفه ای مان کمک می کند."


جان تری در پایان ابراز امیدواری کرد برای یک فصل دیگر و سپس فصل به فصل قراردادش تمدید شود.




طرفداری


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد