کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایوانوویچ: تساوی در پاریس نگرش ما را نسبت به بازی برگشت عوض نمی‌کند

مدافع صرب تیم فوتبال چلسی گفت با وجود موفقیت تیمش برای متوقف کرد پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه، کار آنها برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آسان‌تر نشده است.
برانیسلاو ایوانوویچ که شب گذشته تنها گل تیمش را در تساوی یک بر یک برابر پاری‌سن‌ژرمن در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند، در پایان بازی در خصوص نتیجه آن گفت: 
  
فکر می‌کنم که نتیجه بازی رفت برای ما مثبت بود اما این نتیجه چیزی از برنامه‌های ما را تغییر نمی‌دهد و تنها جنبه یک برتری روانی قبل از بازی برگشت را دارد. ما نمی‌توانیم از بابت کسب نتیجه دلخواه در خانه آسوده خاطر باشیم و نتیجه‌ای که در بازی رفت رقم خورد ذهنیت ما را نسبت به بازی برگشت تغییر نمی‌دهد.

مدافع صرب تیم فوتبال چلسی خاطر نشان کرد: بازی برگشت بازی بسیار سختی خواهد بود. پاری‌سن‌ژرمن تیم بزرگ و پرمهره‌ای است و در تمام بازی‌هایش می‌تواند گل بزند. ما باید برای بازی برگشت در لندن آماده باشیم و آن را ببریم.

ایوانوویچ در مورد گلی که با ضربه سر از روی سانتر گری کیهیل به ثمر رساند هم عنوان کرد: بله، فکر می‌کنم که سانتر گری عالی بود. طبیعی بود که در آن شرایط جلو بکشم تا به توپ ضربه بزنم. خوشبختانه موفق شدم گلی مهم را به ثمر برسانم. برای ما مدافعان همانقدر که دفاع کردن اهمیت دارد، گلزنی و سهیم بودن در پیروزی تیم هم مهم است.

وی در پاسخ به این سؤال که راز موفقیتش جهت به ثمر رساندن گل‌های حیاتی پرتعداد برای چلسی چیست، عنوان کرد: اگر قرار بود بگویم که دیگر راز نبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد