کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

هواداران نژادپرست چلسی باید زندانی شوند

سلیمان اس، فردی که چهارشنبه شب مورد حمله نژادپرستانه گروه کوچکی از هواداران چلسی در متروی پاریس قرار گرفت، در مصاحبه با لوپاریزین خواستار مجازات توهین کنندگان به خود شد.

http://uc.niksalehi.com/up2/images/gimguqf4zzs2qmsdbrvz.jpg

این گروه از هواداران چلسی، در پایان بازی پی اس جی و چلسی و پس از خروج از ورزشگاه، در متروی پاریس از ورود یک فرد سیاه پوست به نام سلیمان اس، به مترو جلوگیری کرده و شعار سر دادند که ما نژادپرستیم و دوست داریم که اینطور باشیم.
  
فیلم این اتفاق به سرعت در شبکه های اجتماعی منتشر شد و بازتاب گسترده ای نیز در محافل اروپایی داشت. سلیمان امروز در مصاحبه با لوپاریزین گفت: نمی دانستم که از این اتفاق فیلم گرفته شده است. مردم حالا مرا تشویق می کنند تا از این افراد به پلیس شکایت کنم.این هواداران انگلیسی باید دستگیر، زندانی و مجازات شوند.نباید این عمل زشت آنها بی پاسخ بماند. آنها به من اجازه ندادند تا وارد مترو شوم و در این کشمکش، تلفنم را گم کردم. آنها به انگلیسی شعارهایی می دادند که من متوجه نمی شدم چون انگلیسی نمی دانم."



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد