کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اسکولز: چلسی هنوز به یک تیم بزرگ تبدیل نشده

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد معتقد است که چلسی هنوز راه طولانی برای تبدیل شدن به یک تیم درجه یک پیش رو دارد.

http://www.thetimes.co.uk/tto/multimedia/archive/00148/86526634_Scholes_148413b.jpg

هافبک سابق منچستریونایتد مدعی شد که چلسی وقتی می‌تواند ادعا کند که به یک تیم بزرگ تبدیل شده که بتواند مثل دوره ی اول حضور مورینیو، دوبار به صورت متوالی، قهرمان لیگ برتر شود.
  
او در ستونی در روزنامه ایندیپندنت نوشت:" وقتی به عنوان یکی از کارشناسان آی تی وی در برنامه تلویزیونی حاضر بودم، خیلی تعجب کردم که مورینیو ، چلسی را یک تیم بزرگ خواند. تیم‌های بزرگ باید در ابتدا قهرمان شوند، که بدین معناست که چلسی زمانی که توانست به صورت پیاپی قهرمان لیگ شود، تیم بزرگی بود و حالا راه طولانی برای رسیدن به آن نقطه پیش رو دارد."

اسکولز در ادامه نوشت:" باید بگویم که پاریس سنت ژرمن آمار فوق‌العاده ای در رقابت‌های اروپایی در پارک دو پرنس دارد. انتظار داشتم که چلسی موقعیت‌های بیشتری در خانه آنها ایجاد کند. آنها یک ضربه به سوی دروازه داشتند که همان ضربه سر ایوانوویچ بود که به گل تبدیل شد. بارسلونا و رئال مادرید هم ممکن بود پاریس سنت زرمن را شکست ندهند ولی بیش از یک موقعیت ایجاد می‌کردند. نمی‌خواهم پاریس سنت ژرمن را حذف شده بدانم، مخصوصا وقتی زلاتان در بازی باشد. فکر می‌کنم آنها حداقل یک گل در استمفوردبریج به ثمر خواهند رساند."




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد