کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کالدرون: مورینیو از پس حواشی رئال برنیامد

ژوزه مورینیو از سال 2010 هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و با این تیم سه قهرمانی به دست آورد. او در سال 2013 پس از سپری کردن یک فصل بدون جام، این باشگاه را به مقصد چلسی ترک کرد.

دوران حضور مورینیو در رئال مادرید، همزمان بود با حضور گواردیولا در بارسا و مقابله این دو مربی،حاشیه های فراوانی را در پی داشت.

  

 مورینیو در سال آخر حضورش در رئال، با برخی بازیکنان بزرگ تیم، نظیر راموس، کاسیاس و رونالدو به مشکل برخورد کرده و حمایت بخش اعظمی از رسانه های مادریدی را نیز از دست داده بود. 


رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید، در این رابطه به بی بی سی گفت:" مربی رئال بودن کار بسیار بسیار دشواری است. به مورینیو نگاه کنید که چه بر سرش آمد. همه او را به عنوان کسی که تاب و توان تحمل فشارها و حواشی فوتبال دارد می شناسیم اما او در رئال مادرید از پس این مهم برنیامد.وقتی پس از سه سال او رئال را ترک کرد، تیم در وضعیت بسیار بد و پرحاشیه ای قرار داشت." 


کالدرون سپس به تمجید از جانشین مورینیو "کارلو آنچلوتی" پرداخت و گفت:" حضور بیش از دو سال به عنوان مربی در رئال مادرید آسان نیست. فکر می کنم تا بدینجا، آنچلوتی وظیفه خود در رئال را به بهترین نحو ممکن انجام داده است. نه فقط بدین خاطر که رئال را فصل گذشته به قهرمانی اروپا رساند، او آرامش را به تیم بازگردانده و همه چیز در باشگاه در حالت نرمال قرار دارد. در مورد شایعات ادامه حضور آنچلوتی در رئال نمی توان از الان چیزی گفت. باید چند ماه دیگر نیز صبر کنیم تا ببینیم تصمیم نهایی دو طرف چه خواهد بود."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد