کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کیهیل: بازی با پاری‌سن‌ژرمن حکم فینال را دارد

مدافع با تجربه چلسی می‌گوید بازی با تیم پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا حکم فینال لیگ قهرمانان را برای آنها دارد.



چلسی در مرحله یک هشتم نهایی در حالی برابر پاری سن ژرمن به میدان می‌رود که در بازی رفت موفق شده است در فرانسه با نتیجه یک بر یک برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کند.
 

 
کیهیل مدافع ملی‌پوش چلسی درباره بازی با پاری سن ژرمن گفت: از اهمیت کارمان آگاه هستیم و می‌دانیم که با چه تیمی بازی داریم. پی اس جی تیمی باکیفیت است و بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارد و کار بسیار سختی در بازی برگشت برابر آنها داریم. در بازی رفت نیز حریف قدرت و کیفیت خود را نشان داد. این بازی برای ما مثل یک بازی فینال است و باید هرچه در توان داریم در این بازی نشان دهیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. هنوز ۹۰ دقیقه مانده است و هر احتمالی‌ وجود دارد. اگر فکر کنیم به مرحله بعد صعود کردیم اشتباه کردیم.

او افزود: می‌دانیم که حتی با وجود نتیجه بازی رفت، سه‌شنبه شب دیدار سختی در استمفورد بریج انتظار ما را می‌کشد. پاری‌سن‌ژرمن تیمی بسیار قوی بود. هر ضدحمله آنها خطر زیادی را به بار می‌آورد. خوشبختانه توانستیم در بازی رفت گل بزنیم ولی این گل فعلاً برای ما مهم نیست و باید تلاش کنیم در بازی برگشت نیز گلزنی کنیم و از حریف خود پیش بیفتیم. در نیمه نخست در فضای کمی بازی می‌کردیم. می‌دانستیم آنها در ضدحمله‌ها بسیار قدرتمند هستند. نباید فراموش کنیم آنها بازیکنان فوق‌العاده‌ای دارند. بازی برگشت با توجه به نمایش خوب آنها در این بازی بسیار دشوار خواهد بود.

مدافع سرزن چلسی در ادامه گفت: این یک بازی بسیار حساس برای دو تیم است. یک تیم باید از لیگ قهرمانان حذف شود و یک تیم دیگر به مرحله بعد راه یابد. می‌خواهیم نشان دهیم که لیاقت صعود به مرحله بعد را داریم. پی اس جی را به خوبی می‌شناسم. آن‌ها پس از چند نتیجه ضعیف، سه، چهار هفته‌ای است که دوباره به روند اوج خود بازگشته‌اند؛ هرچند نتایج لیگ فرانسه را ملاک قرار نمی‌دهیم. می‌دانیم که آن‌ها تیم کاملی دارند و از بازیکنان بزرگی بهره‌مند هستند ولی چلسی باتجربه‌تر و جاه‌طلب‌تر شده است. ما توانستیم در دور گروهی به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم و حالا برابر تیمی به میدان می‌رویم که توانست نتایج خوبی کسب کند. لیگ قهرمانان مسأله تمرکز است. خیلی تیم‌ها با توانایی زیاد حذف شدند، چراکه تمرکز کافی نداشتند.

کیهیل ادامه داد: این هفته برخلاف روند نرمال فرصت زیادی برای آمادگی برای این بازی داشتیم. شنبه به دلیل تعطیلی لیگ برتر استراحت داشتیم و توانستیم در تمرینات خودمان خیلی جزئی روی مسائل تاکتیکی کار کنیم. همه بازیکنان آماده هستند تا در این دیدار نتیجه خوبی کسب کنند. ما قهرمانی در جام اتحادیه را فراموش کردیم و خیلی خوشحالی کمی برای آن داشتیم. بازی‌های حساسی در انتظارمان است و باید تلاش کنیم که بهترین نتایج را کسب کنیم. تیم ما خریدهای خیلی خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت و همین خریدها باعث شد که منسجم‌تر از قبل شود. فکر می‌کنم امسال قدرت تیم ما نسبت به فصل قبل افزایش خوبی داشته است. وقتی به نیمکت ما نگاه می‌کنید می‌بینید که هر بازیکنی که در آنجا نشسته شانس حضور در میدان را دارد. فصل گذشته نتوانستیم فاتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان شویم و در این فصل امیدواریم که روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و بتوانیم عملکردی بهتر داشته باشیم.

این مدافع، درباره بازی برابر تاتنهام نیز گفت: تاتنهام تیم قوی و سخت کوشی است. پیروزی برابر این تیم اصلاً آسان نیست. بازیکنان این تیم پرتلاش هستند و در دقایق نخستین نمایشی بهتر از ما داشتند. تاتنهام می‌توانست در این دیدار به گل برسد. آنها چندین حمله خطرناک را ترتیب دادند اما دفاع و دروازبان ما شب خوبی را پشت سر گذاشتند و اجازه نداند تا حریف خودنمایی کند. بعد از آن‌که گل نخست بازی را به ثمر رساندیم دیگر توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و شایسته این پیروزی ارزشمند بودیم. چلسی دیدارهای سختی زیادی دارد و باید در تمام این دیدارها امتیاز به دست آورد. اگر می‌خواهیم به عنوان قهرمانی دست یابیم باید در چنین دیدارهای امتیاز به دست آوریم. در این ماه چند دیدار نفس گیر دیگر پیش رو داریم و باید نمایش خوبی داشته باشیم.



90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد