کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایوانوویچ ماندن در چلسی را به پیوستن به رئال یا PSG ترجیح می‌دهد

 با وجود دریافت پیشنهاداتی از سوی رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن، مدافع صرب چلسی همچنان در انتظار پیشنهاد قراردادی جدی از سوی آبی‌پوشان لندن است.
به نقل از نشریه دیلی‌میل چاپ لندن، برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع ۳۱ ساله تیم فوتبال چلسی که در این فصل فوق‌العاده کار کرده و علاوه بر انجام وظایف تدافعی‌اش به بهترین شکل در امر گلزنی نیز به مهاجمان تیم کمک کرده است،
  
 تا پایان فصل آینده با آبی‌پوشان لندن قرارداد دارد اما هنوز هیچ تلاشی از سوی مسئولان باشگاه برای تمدید قراردادش صورت نگرفته است. با این حال او می‌گوید که اولویتش ماندن در استمفوردبریج است نه پیوستن به تیم‌هایی که گفته می‌شود به او پیشنهاد همکاری داده‌اند.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی از مسئولان باشگاه درخواست کرده قرارداد ایوانوویچ را تمدید کنند اما بعید به نظر می‌رسد که باشگاه حاضر باشد قرارداد این مدافع صرب را بیش از یک سال تمدید کند که این، در راستای عمل به اساسنامه‌ای است که باشگاه در خصوص عقد قرارداد با بازیکنان بالای ۳۰ سال سن خود تدوین کرده است.

در حالی که به نظر می‌رسد چلسی قصد ندارد تا پایان فصل جاری مذاکرات خود را با ایوانوویچ برای تمدید قرارداد مابین طرفین آغاز کند، باشگاه‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید این بازیکن ملی‌پوش را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند.

ایوانوویچ در چلسی بازیکنی محبوب در نزد هم‌تیمی‌ها و همچنین اعضای کادر فنی تیم است و اولویت او ماندن در استمفوردبریج است اما در صورتی که باشگاه حاضر به تمدید قراردادش نباشد، این بازیکن در ماه ژانویه سال ۲۰۱۶ می‌تواند پیش قرارداد پیوستن به تیم بعدی خود را امضاء کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد