کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: اگر در آن زمان مربی‌ چلسی بودم هرگز ماتیچ را نمی‌‌فروختم

ژوزه مورینیو می‌‌گوید اگر به جای اینتر در باشگاه چلسی حضور داشت، در هنگام فروش ماتیچ به بنفیکا از این کار جلوگیری می‌‌کرد.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/03/mourinho--we-are-calm.img.png

کارلو آنچلوتی این بازیکن را به بنفیکا فروخت و به جای آن داوید لوئیز را خریداری کرد. آقای خاص پیش از دیدار با پاریسن ژرمن به نحوی جواب صحبت‌های لوئیز را داده است. لوئیز گفته بود که برای او ژوزه مورینیو، آقای خاص نیست.
 
 

به گزارش ساکروی، مورینیو پیش از دیدار امشب می‌‌گوید: "اگر من آنجا بودم بازیکنی که چپ پا بود، 195 سانتیمتر قد داشت و چنین هافبکی بود را هرگز نمی‌‌فروختم. باشگاه ماتیچ را داشت اما او رفت و دو بازیکن جدید آمدند. فکر می‌‌کنم جالب نیست که از او انتقاد کنیم. در آن سن، خوب است که پدر یک بازیکن از او مراقبت کند زیرا گاهی‌ این تغییرات در پیشرفت بازیکن موثر است و گاهی‌ نیست.


"کنترل شرایط بسیار مهم است. پس وقتی‌ شما بازیکنی را در اختیار دارید، می‌‌توانید او را بفروشید یا قرض دهید اما می‌‌تواند شرایط را هم به نحوی کنترل کرد. چلسی در برگرداندن او بسیار شجاع بود. ما یک هافبک می‌‌خواستیم که سه‌ یا چهار نفر در لیست ما بودند اما بهترین آنها بازیکنی بود که چلسی او را نمی‌‌گویم که از دست داد بلکه در یک معامله به کار برد. پس اینکه چلسی دوباره او را برگرداند، نشان از شجاعت باشگاه دارد."


چلسی در این چند وقت اخیر با فروش بازیکنانی مانند تورس، لوئیز، شورله و آوردن خرید‌های مثل کوستا، ماتیچ و کوادرادو، به باشگاهی معروف شده است که در نقل و انتقالات بسیار موفق عمل می‌‌کند. حالا آقای خاص در مورد سیاست شیر‌های آبی لندن می‌‌گوید:


"احتمالا در آینده چلسی شرایط بازیکنان جوان خود را کنترل می‌‌کند اما آنها مربیان زیادی در سال‌های اخیر داشته اند و حفظ این فلسفه کمی‌ دشوار بوده است. برای یک مربی‌ ماتیچ بازیکن کاربری است اما برای یک نفر دیگر بازیکنی است که باید ` از شرش راحت شویم چون از او خوشم نمی‌‌اید`. حفظ فلسفه برای هیئت مدیره باشگاه بسیار راحت تر است."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد