کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: پاریسن ژرمن خشن ترین تیمی است که با آن بازی کرده ایم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل پاریسن ژرمن شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

http://ak.c.ooyala.com/RocTF2czo_RKXighToK_NRKIHxDKcKei/fylOjp5pkC-GA4Zn4xMDoxOjBnO_4SLA

سخنان مورینیو را در ادامه مطلب بخوانید.

  

بنا به گزارش Sky Sports، مورینیو گفت: "من شگفت زده شده بودم. در آن بازی، من متعجب شده بودم. تیمی که بازیکنانی فوق العاده داشت تیمی بود که خطا می کرد، و خطا پشت سر خطا، و مدام هازارد را با خطا های خود متوقف می کردند.


آنها با دو یا سه بازیکن به بازیکنی که صاحب توپ بود حمله می کردند و برخی واکنش های بسیار خشونت آمیز داشتند. تیمی که حتی بازیکنی مثل زلاتان ایبراهیموویچ، یک بازیکن تهاجمی معمول، به عقب بر می گشت و از پشت هازارد را تکل می کرد تا از تشکیل ضد حمله جلوگیری کند.


"من باید منصف باشم که فکر می کردم یک تیم انگلیسی هیچوقت از دیدن یک بازی خشن تعجب نخواهد کرد. مسلماً ما در کشور خود خشونت هایی داریم. در طول این فصل، ما چند بار با تیم های دسته پایین تر انگلیس در جام حذفی بازی کرده ایم. ما همچنین در مقابل شروزبری از لیگ دو بازی کرده ایم. اما خشن ترین تیم پاریسن ژرمن بوده است.


"با داشتن چنین بازیکنان با کیفیتی من انتظار داشتم تا بیشتر فوتبال ببینم تا خشونت. در زمینه موقعیت ها، پی اس جی بیشتر از ما داشت. اگر تسلط بر بازی این است که با خطاهای متعدد بازی حریف را متوقف کنیم، بله آنها بر بازی مسلط بودند! اگر تسلط این است که توپ را داشته باشید و بدون پیشروی آن را به گردش در آورید، بله آنها باز هم مسلط بودند. فکر می کنم آنها در همه چیز به غیر از نتیجه بر بازی مسلط بودند."


مورینیو افزود: "تجربه به شما کمک می کند تا امشب خوب بخوابید. درست به همین خاطر، برای بازی کردن احساس راحتی می کنید - این چیزی است که بار ها آن را انجام داده اید. بنابراین با وجود اینکه دیدار برگشت یک مسابقه حذفی است، اما این هم یک بازی دیگر به شمار می رود. در طول بازی، بازیکنان بازی می کنند و ما در مورد تیم هایی با بازیکنان خوب صحبت می کنیم و برخی از آنها برای بازی در این سطح بسیار راحت هستند بنابراین فکر می کنم بیشتر به تجربه مربوط است."





طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد