کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

قربانی توهین های نژادپرستانه هواداران چلسی: بچه نیستم که با بلیت یک بازی همه چیز را فراموش کنم

مرد میانسال فرانسوی هنوز هم از اتفاقات رخ داده پس از بازی رفت دو تیم پاریسن ژرمن و چلسی ناراحت و آزرده خاطر است.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل پس از آن که باشگاه چلسی در اقدامی قابل توجه مرد 33 ساله پاریسی را که پس از پایان جدال رفت ...

  

دو تیم فوتبال پاریسن ژرمن و چلسی در مترو شهر پاریس مورد اهانت هواداران منتسب به این باشگاه قرار گرفته بود (لینک ویدئو)  را برای دیدار امشب  و برگشت دو تیم به استادیوم استمفورد بریج شهر لندن دعوت کرد، حال  این مرد فرانسوی در صحبت هایی با روزنامه مترو از دلایل خود برای رد این دعوت و سرباز زدن از سفر به شهر لندن سخن گفت.

 

"به لندن نخواهم رفت. من بجه نیستم که آن ها بتوانند مرا با تنها بلیت یک مسابقه راضی و خوشحال کنند. من نمی توانم تحمل کنم که در استادیوم در کنار کسانی که آن گونه با من رفتار کردند نشسته و فوتبال تماشا کنم.


"از آن روز به بعد من نتوانستم که مانند همیشه سر کار خود بروم و باید بگویم که هنوز هم از مرور آن اتفاق آزرده خاطر می شوم.  من از کودکی به خاطر رنگ پوست خود با رفتار های نژاد پرستی بزرگ شده ام، اما آن اتفاق برای اولین بار باعث شد که پیش پزشک رفته و از قرص های آرام بخش استفاده کنم."

منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد