کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

داوید لوئیز: به خاطر خوشحالی بعد از گل متأسفم؛ نباید مغرور شویم

داوید لوئیز اذعان کرد که بعد از به ثمر رساند گل حیاتی مقابل باشگاه سابق خود چلسی، نمی توانست احساسات خود را کنترل کند.
پاریسن ژرمن به لطف گل های داوید لوئیز و تیاگو سیلوا، دو مدافع برزیلی خود موفق شد چلسی را در استمفورد بریج 2-2 متوقف کرده و در مجموع با نتیجه 3-3 و به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
  
بنا به گزارش Sky sports، لوئیز گفت: "برای من گلزنی خوب بود. من قبلاً گفته بودم که خوشحالی نخواهم کرد، اما این گل بسیار احساسی بود - نتوانستم خودم را کنترل کنم. از چلسی تشکر می کنم چرا که آنها خیلی از من حمایت کردند اما به خاطر خوشحالی بعد از گل نیز متأسفم. دوره من در چلسی تمام شده بود و فرصت فوق العاده ای از سوی پی اس جی داشتم.

"آنها فرصت فوق العاده ای به من دادند تا تلاش کرده و کارنامه ام را ادامه دهم. من در چلسی خیلی خوشحال بودم اما دوره تمام شده بود. من اینجا به همه احترام می گذارم."

لوئیز در ادامه به تمجید از روحیه تیمی پاریسن ژرمن پرداخت و این صعود را دستاوردی بزرگ برای فوتبال فرانسه خواند.

"ما بازی فوق العاده ای انجام دادیم. زمانی که بهترین بازیکن خود را از دست می دهید (زلاتان)، می گویید که 'بیایید تلاش کنیم و همه چیز را ساده نگه داریم'، و توپ را حفظ کنیم و موقعیت بسازیم، چرا که ما برای صعود به گلزنی نیاز داشتیم. شب شگفت انگیزی بود. تک تک بازیکنان تمام تلاش خود را کردند. این برای همه شگفت انگیز است.

"برای پاریس به عنوان یک شهر شگفت انگیز است. ما حتی با یک بازیکن کمتر هم برای پیروزی در این دیدار تلاش کردیم. من از اینکه در دور بعد حضور خواهیم داشت خوشحالم اما تا فتح چمپیونزلیگ راهی طولانی وجود دارد. این خیلی سخت است. ما نباید مغرور شویم چرا که بازی های زیادی باقی مانده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد