کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: دزدی نکرده ام، فقط یک مسابقه فوتبال را واگذار کرده ام!

سرمربی تیم چلسی در ادامه صحبت های خود پس از شکست مقابل پاریسن ژرمن اظهارات خاص خود را داشت.
مورینیو در گفتگو با Sky sports اظهار داشت: "برای من این یک شگفتی بود؛ من ناامید شده ام اما سعی می کنم واقع بین باشم. 
زمانی که حریف بهتر از ما است، اولین قدم این است که صادق باشیم و بگوییم که شایسته صعود به دور بعد نبودیم و این را با ذهنیت ورزشی قبول می کنیم.
  
 اما ما باید با غرور واکنش نشان دهیم - ما لیگ برتر را برای فتح کردن داریم و من این را به بازیکنان گفته ام. بنابراین زمان گریه کردن نیست.

"این لحظه مناسبی برای صحبت در مورد نکاتی چون [چرا بازیکنان خسته به نظر می رسیدند] نیست. می خواهم در مورد آنچه می گویم مطمئن باشم...هیچ فشردگی برنامه ای وجود نداشت، تمرینات فرآیند طبیعی خود را داشتند و روش همانی بود که ما را از روز اول به صدر جدول لیگ برتر رسانده است؛ بدیهی است که این مشکل جسمانی نبود. دریافت دو گل از روی نقطه کرنر شاهد صحبت های من است - عدم وجود تمرکز."

گری نویل، کارشناس اسکای اسپورتس عملکرد چلسی را "بسیار بسیار ضعیف" خوانده بود، اما مورینیو در این رابطه گفت:

"تحقیر شدن؟ من سرقت نکرده ام یا به زندان نرفته ام. من یک مسابقه فوتبال را واگذار کرده ام، من کار خود را به بهترین نحوی که می توانستم انجام دادم. هیچ کلمه ای برای توصیف آنچه احساس می کنم ندارم، فقط می خواهم روز یکشنبه بازی کنیم.

"می خواهم فردا بازی کنیم. در فوتبال شما پیروز می شوید و شکست می خورید، روز های خوب و بدی دارید. اما من هیچ ترس یا عدم تمایل برای بازی کردن ندارم. تمام کاری که ما اکنون می توانیم انجام دهیم، تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر است. این چیزی است که به بازیکنان گفته ام. 'گریه نکنید و فردا ساعت 1 شما را می بینم'."

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد