کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

گزارش روز: نقش تری و بازیکنان چلسی در اخراج زلاتان؟

بعد از خطای زلاتان روی اسکار 9 بازیکن چلسی به سمت داور هجوم بردند و جان تری بیشترین نقش را در شلوغی و کارت قرمز مهاجم سوئدی ایفا کرد
جان تری تاکید کرد بازیکنان چلسی از اعمال فشار روی داوران دست بر نمی دارند هرچند اعتراف کرد رفتارشان در جریان بازی چهارشنبه شب با پاری‌سن‌ژرمن چندان خوب نبوده.  
بعد از خطای زلاتان ابراهیموویچ روی اسکار که به اخراج مهاجم سوئدی در دقیقه 31 منجر شد، 9 بازیکن چلسی داور هلندی بازی، بیورن کوییپرز را محاصره کردند و او را تحریک کردند که بازیکن تیم پاریسی را اخراج کند.
جیمی کاراگر مدافع سابق لیورپول در یک برنامه تلویزیونی رفتار بازیکنان چلسی را شرم آور خواند و اما تری تاکید کرد ‌هم‌تیمی‌هایش تنها به تلاش بازیکنان حریف برای تحت تاثیر قراردادن داور واکنش نشان دادند.
کاپیتان 34 ساله چلسی گفت:«وقتی آنها تلاش می کنند داور را شارژ کنند ما چاره‌ای جز پاسخ دادن نداریم. شما به عنوان گروهی از بازیکنان نمی توانید اجازه دهید داور را دوره کنند تا به بازیکنان ما کارت بدهد. برای خودم اینکه مجبور شوم 20 یا 30 یارد بدوم، خوب نیست اما چاره‌ای نداشتم وقتی دیدم پنج یا شش بازیکن آنها می خواستند داور را تحت تاثیر قرار دهند. من فقط از هم‌تیمی‌هایم حمایت کردم. وقتی هم که من رفتم چهار یا پنج نفر دنبالم آمدند. اصلا ظاهر خوبی نداشت اما این بخشی از فوتبال است. اگر بخواهند بازی را شلوغ کنند ما هم از این کارها می کنیم. هواداران هم انتظار دارند هنگامی که اتفاقی می افتد همه تیم از یکدیگر حمایت کنند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد