کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:چلسی 1-1 ساوتهمپتون/دومین تساوی تلخ آبی ها در استمفورد بریج

شاگردان ژوزه مورینیو و رونالد کومان از ساعت 17:00 امروز در ورزشگاه اسمفورد بریج لندن به مصاف یکدیگر رفتند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که چلسی فرصت داشت با پیروزی، با توجه به شکست شب گذشته منچسترسیتی فاصله خود را در صدر جدول با سایر تیم ها بیشتر کنند. 
  
در طرف مقابل نیز قدیس ها که در جایگاه هفتم جدول قرار داشتند، می توانستند آخرین فرصت خود را برای حضور در جمع مدعیان سهمیه امتحان کنند. این بازی با قضاوت آقای دین همراه بود. 



نیمه اول 
در نیمه اول بازی، مانند همیشه ابتدا این شاگردان ژوزه مورینیو بودند که کنترل بازی را در اختیار گرفتند و با فشارهای خود، خیلی زود توسط دیگو کوستا به گل رسیدند('10). پس از این گل اما ساوتهمپتونی ها در پی جبران گل برآمدند و با حملات خود، به شدت دروازه چلسی را تهدید کردند که در یکی از بهترین فرصت های آن ها، ضربه خوب مانه توسط کورتوا مهار شد('13). بعد از این موقعیت نیز حملات ادامه داشت تا در نهایت با خطای ماتیچ در محوطه جریمه، ساوتهمپتون صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط تادیچ به گل تبدیل شد('19) تا بازی به تساوی کشیده شود. برخلاف انتظار اما، پس از گل نیز حملات راه راه پوشان ادامه داشت تا جایی که بار دیگر این کورتوا بود که مانع گل زنی مانه شد('35). در نهایت نیز، با تمامی این حملات نیمه اول اما با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید تا همه چیز به نیمه دوم موکول شود. 

نیمه دوم 
در دومین نیمه بازی، چلسی که اصلاً انتظار یک تساوی تلخ دیگر را نداشت، از همان ابتدا به شدت دروازه ساوتهمپتون را تحت فشار قرار داد. در یکی از حملات چلسی که به شکلی دنباله دار دروازه ساوتهمپتون را مورد تهاجم قرار داد، ضربه دیگو کوستا به تیرک دورازه برخورد کرد('57)، با بازی همچنان مساوی بماند. در ادامه نیمه نیز ژوزه مورینیو با آوردن عناصری هجومی چون رمی، کوادرادو و رامیرز سعی کرد تا نتیجه بازی را تغییر دهد. این تغییرات نیز در تهاجمی تر کردن چلسی تاثیر گذار بودند و به فشار حملات این تیم افزودند، تا جایی که در واپسین دقایق بازی، جان تری یکی از بهترین فرصت های چلسی را از دست داد('90). اما در نهایت این تغییرات باعث نشد نتیجه بازی عوض شود تا چلسی برای دومین بازی متوالی در استمفورد بریج متوقف شود و تساوی تلخی را به دست آورد. 

ترکیب دو تیم و آمار بازی  

شرح گل ها 
دیگو کوستا (چلسی 1-0 ساوتهمپتون)('10): دیگو کوستا موفق شد به آسانی روی ارسال ایوانوویچ دروازه ساوتهمپتون را باز کند و چلسی را پیش بیاندازد. 



 تادیچ (چلسی 1-1 ساوتهپتون)('19): دوسان تادیچ موفق شد از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند. این ضربه پس از برخورد به پای کورتوا به گل تبدیل شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد