کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: تساوی نتیجه مثبتی بود؛ با یک بازی کمتر 6 امتیاز پیش هستیم

ژوزه مورینیو بعد از تساوی 1-1 مقابل ساوتهمپتون سعی کرد روی جنبه مثبت این نتیجه تمرکز کند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، بعد از ناکامی در رقابت های چمپیونزلیگ، چلسی در تلاش بود تا اختلاف امتیاز در صدر جدول را به 8 امتیاز افزایش دهد و در دقیقه '11 نیز توسط دیگو کوستا پیش افتاد.
  
 با اینحال 8 دقیقه بعد تادیچ بازی را مساوی کرد و در ادامه شاگردان مورینیو در کسب پیروزی ناکام ماندند.
 
بنا به گزارش Sky sports مورینیو گفت: "روز گذشته ما پنج امتیاز بیشتر از تیم دوم داشتیم و حالا 6 امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر داریم، که وضعیت ما را بهتر از قبل مسابقه می کند. این نتیجه مثبت است و منفی نیست. این بهترن نتیجه نیست، اما نتیجه ای مثبت است. فکر می کنم تا قبل از ضربه پنالتی و 1-1 شدن بازی تیم در زمین ثبات داشت، و بازی می کرد، ادعا نمی کنم که شگفت انگیز بودیم، اما بازی را تحت کنترل داشتیم.

"بعد از پنالتی و تا پایان نیمه اول کنترل بازی را از دست دادیم و کمی از اعتماد به نفس تیم کاسته شد. ما ضدحملات آنها را کنترل نمی کردیم و آنها خطرناک بودند. در نیمه دوم رامیرس کاملاً بازی را عوض کرد. او کاملاً ضدحملات آنها را متوقف کرد، (سادیو) مانه محو شده بود، ما توپ های زیادی را خیلی زود بازیابی کردیم و موقعیت های زیادی برای کسب پیروزی سزاوارانه خلق کردیم."

مورینیو در مقابل سؤال جف شریوز از Sky sports حاضر به اظهار نظر در مورد حوادث مسابقه نشد اما تأکید کرد که پنالتی برای ساوتهمپتون روند مسابقه را تغییر داد.

"من لحظه بعد از پنالتی لحظات باقی مانده از نیمه اول را دوست نداشتم. شما 1-0 پیروز هستید، بازی را در اختیار دارید، آنها یک پنالتی به دست می آورند، حریف اعتماد به نفس می گیرد تا پایان نیمه اول برای کسب نتیجه مسابقه بازی کند. اما من تکرار می کنم، در نیمه دوم بازیکنان تمایل داشتند، آنها ذهنیت پیروزی و ثبات داشتند. ما نسبت به چند بازی اخیر موقعیت های بیشتری خلق کردیم و در شرایط معمول گل دوم را به ثمر می رساندیم."

نظرات 1 + ارسال نظر
mehrdad دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:19

aghaa haaalaaaaliii olsuunnn keeekoja booodin man peidatoon nakardammm,,,,JUST FOR EVER CHELSEAAA:S004:].. tahaaalaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد