کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آمار خواندنی درباره آبی های لندن/ مورینیو سردبیر وب سایت باشگاه چلسی است؟

وب سایت باشگاه چلسی خبر منتشر کرده و درباره تعداد پنالتی هایی که در این فصل برای آن ها گرفته شده و نشده نوشته است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، با انتشار چنین خبری اما این سوال در ذهن همه به وجود می آید که آیا مورینیو سردبیر وب سایت رسمی باشگاه چلسی است؟ این خبر وب سایت چلسی «معمای پنالتی» نام دارد.
  
درست است که آبی های لندن در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و 6 امتیاز هم با تیم دوم اختلاف دارند، اما باز هم مدعی هستند که پنالتی های زیادی در این فصل برای آن ها گرفته نشده است.

ادعای  باشگاه لندنی این است که در بازی با ساوثهمپتون روز یکشنبه یک پنالتی برای آن ها گرفته نشده و همچنین پنالتی آن ها در بازی با پی اس جی در لیگ قهرمانان هم نادیده گرفته شده است.

چلسی در این فصل دو پنالتی داشته است و این آمار اصلا شبیه دیگر  سال هایی که  این تیم در بالای جدول رده بندی لیگ برتر بوده نیست. این در حالی است که در رقابت های این فصل برای آرسنال و من سیتی 7 پنالتی گرفته شده است.

چلسی اما آماری از پنالتی هایی که در فصل های گذشته برای آن ها گرفته شده را هم منتشر کرده است:

10/2009 – 12 پنالتی

11/2010 – 8 پنالتی

12/2011 – 5 پنالتی

13/2012 – 11 پنالتی

14/2013 – 7 پنالتی

15/2014 – 2 پنالتی

وقتی مورینیو درباره داوری صحبت می کند، همه این اقدام او را برای تاثیرگذاری روی داوران بازی و قضاوت های آن ها می دانند. اما آیا وب سایت باشگاه هم با همین نیت چنین مطالبی را در فصلی که تیمشان صدرنشین است منتشر می کند؟ یا شاید هم مورینیو سردبیر وب سایت باشگاه است!

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد