کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: نمی‌توانم هر بازی پاس گل بدهم

سسک فابرگاس می‌گوید در آمادگی به سر می‌برد ولی نمی‌تواند در هر بازی پاس گل بدهد.


گروهی از هواداران چلسی در جریان بازی تیمشان برابر ساوت همپتون، به سسک فابرگاس اعتراض کرده، او را هو کردند. این بازیکن اسپانیایی در ابتدای فصل یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بود ولی چند هفته‌ای است که افت کرده و همین باعث شده چلسی نیز نتیجه نگیرد.


 

 

فابرگاس در پاسخ به منتقدان خود گفت: نمی‌توانم هر بازی پاس گل بدهم. انتقادهایی را که از من می‌شود، قبول ندارم ولی برای آنها احترام قائلم. من شرایط خوبی دارم و مشکل خاصی ندارم.

سسک فابرگاس تابستان گذشته از بارسلونا راهی چلسی شد و اکنون زیر نظر ژوزه مورینیو کار می‌کند. او که در زمان حضور در بارسلونا برای تیم جوزپه گوآردیولا کار کرده است، تأکید کرد این دو مربی، بیش از آن چه مردم فکر می‌کنند، به هم شبیه هستند.

او در این باره به نشریه ال پائیس گفت: فکر نمی‌کنم آنها با هم تفاوت داشته باشند، بلکه فکر می‌کنم شباهت‌های زیادی به هم دارند و مهمترین شباهت آنها این است که هر دو دوست دارند همیشه پیروز باشند و از شکست متنفر هستند. شباهت آنها فراتر از تصور مردم است. مورینیو از ما می‌خواهد بازی‌های جذابی را به نمایش بگذاریم. چلسی در این فصل تیمی نیست که بخواهد عقب بنشیند. برنامه ما در این فصل این بود که روی دروازه حریفان حمله کنیم و توپ را در اختیار داشته باشیم. هم مورینیو و هم گوآردیولا دوست دارند همیشه پیروز باشند و تیم‌هایشان فوتبال جذابی را ارائه کنند. البته روشی که آنها در تیم‌هایشان به کار می‌گیرند دقیقاً شبیه به هم نیست. آنها راه‌های متفاوتی برای رسیدن به اهدافشان دارند.

فابرگاس در دورانی بازیکن بارسلونا بود که این تیم رقابت سختی با رئال مادریدی داشت که هدایتش به عهده مورینیو بود. او در سال ۲۰۱۲ اعلام کرده بود هیچ‌گاه نمی‌تواند تصور کند روزی زیر نظر مورینیو بازی کند. ملی‌پوش اسپانیا در مورد آن اظهارنظر خود هم گفت: این مربوط به سه سال پیش است. آن موقع انتظار نداشتم با مورینیو کار کنم اما حضور من در چلسی نشان می‌دهد که شما در زندگی نمی‌توانید‌ هیچ‌چیز را پیش‌بینی کنید و بیش از آن، فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. ما در بارسلونا دشمنی زیادی با مورینیو داشتیم. هیچ‌گاه با هیچ‌کسی به آن سطح از دشمنی نرسیده بودم اما اگر به قبل نگاه کنید می‌بینید که او اختلاف‌نظرهایی هم با جان تری داشته است. چلسی همیشه تیمی بوده که دوست داشتم آن را شکست دهم.




90

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد