کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: دیگر نیازی به زیر سؤال بردن بازیکنانم ندارم

آقای خاص که در گذشته عملکرد برخی از بازیکنان خود را در رسانه‌ها زیر سؤال می‌برد تا به آنها انگیزه بدهد، اکنون می‌گوید که دیگر نیازی به انجام این کار ندارد.

 ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی تأکید کرد که در فصل جاری نیازی نمی‌بیند که عملکرد بازیکنانش را جهت انگیزه دادن به آنها برای جبران ضعف‌های خود، زیر سؤال ببرد.
  مورینیو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فرماندهی مقابله‌ای زمانی لازم است که شما می‌خواهید بازیکنان‌تان را تهییج کنید تا تلاش‌شان را بیشتر کنند و اعتماد به نفس‌شان بالا برود. انتقاد از یک بازیکن در رسانه‌ها یکی از روش‌های انجام این کار است. انتقاد از یک بازیکن در رسانه‌ها او را مجاب به نشان دادن واکنشی از سر خشم و اثبات توانایی‌های خود به مربی‌اش می‌کند تا به او نشان دهد که در اشتباه است.
 
مورینیو ادامه داد: هدف از این نوع انتقاد رسانه‌ای بازگرداندن بازیکنان به دوران اوج‌شان است. در این مقطع من فکر نمی‌کنم که دیگر نیازی به انجام چنین کاری باشد چون همه چیز دارد در همان جهتی پیش می‌رود که من می‌خواهم.
 
آقای خاص عنوان کرد: این فصل من نیاز به فرماندهی مقابله‌ای ندارم. فصل گذشته گاهی اوقات نیاز بود که این کار را انجام دهم چون به نظرم می‌‌آمد که بسیاری از بازیکنانم آماده نیستند. در این فصل من از بازیکنانم از نظر انگیزه و تمایلی که برای بازی در اوج دارند، راضی‌ام.
 
مورینیو با اشاره به ناکامی‌های تیمش در این فصل از جمله حذف از جام‌ حذفی پس از شکست برابر بردفورد دسته سومی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا با قبول شکست برابر پاری‌سن‌‌ژرمن ادامه داد: مسلماً شما می‌توانید بگویید که ما در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا و بازی برابر بردفورد شکست خورده‌ایم اما در کل کار و شخصیتی که در این فصل داشته‌ایم، همین طور انگیزه بازیکنان برای تلاش کردن و واکنشی که آنها به لحظات مثبت و منفی فصل داشته‌اند خوب بوده است و همه چیز دارد خوب پیش می‌رود. من فقط می‌خواهم که تیمم وضعیت خوبی داشته باشد و نیازی به این که یک فرمانده بزرگ باشم ندارم. همه چیز دارد طبق برنامه پیش می‌رود.
 
چلسی فردا در هفته سی‌ام لیگ برتر میهمان هال‌سیتی است.
منبع: تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد