کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شمارش معکوس مورینیو برای بیست ودومین ساعت مچی

مورینیو اعلام کرده که تا امروز 21 ساعت مچی به نشانه 21 جام قهرمانی که در دوره مربیگری خود کسب کرده، در کلکسیون خود جمع آوری کرده است.


ژوزه مورینیو مربی چلسی برای هرعنوان قهرمانی که در دوره مربیگری خود کسب کرده یک ساعت مچی در ککلسیون خود دارد و حالا بی صبرانه منتظر اضافه کردن بیست ودومین ساعت مچی به این کلکسیون در پایان رقابتهای این فصل لیگ برتر نشسته است.
  
مورینیو اعلام کرده که تا امروز 21 ساعت مچی به نشانه 21 جام قهرمانی که در دوره مربیگری خود کسب کرده، در کلکسیون خود جمع آوری کرده است. آقای خاص در این مورد گفت:" وقتی به یک عنوان قهرمانی دست پیدا می کنم، به همسرم و دختر و پسرم هدیه می دهم. تنها کاری که برای خودم می کنم، این است که ساعتم را از مچم در می آورم و دیگر آن را نمی اندازم. برای همین کلکسیون بزرگی دارم. همه آنها در جای امنی هستند. این از روی خرافات نیست. من به جای مدال، ساعت نگه می دارم. همان طور که بقیه مردم مدال یا تی شرت نگه می دارند. بنابراین هرموقع که فصل را با قهرمانی به پایان رسانم، یک ساعت به این کلکسیون اضافه خواهد شد. و البته از الان می دانم که روزی که می خواهم قهرمان لیگ برتر شوم، چه ساعتی دستم می کنم. موضوع دیگر این است که اگر قهرمان نشوم، آن ساعت یک ساعت معمولی می ماند"



مورینیو که این روزها قراردادی با برند Hublot دارد، بعد از قهرمانی سه هفته پیش چلسی در لیگ اتحادیه هم ساعتی از همین برند در دست داشت. " آخرین ساعتم را از همه بیشتر دوست دارم. برای اینکه خودم آن را طراحی کردم. خودم آن را ساختم. این شرکت بنا به خواسته و نیازهای من روی نیمکت و طبق رنگ، جنس ، اندازه و سایزی که می خواستم این ساعت را برایم ساخت. رنگش هم آبی است. در حال حاضر 21 ساعت دارم. البته الان یک اسپانسر دارم ولی قبلا این طور نبود. هرساعتی که با آن راحت بودم را دستم می کردم."

مورینیو در مورد این علاقه خاص به ساعت ها گفت:" من متعلق به زمانی هستم که هنوز ساعت های دیجتالی در ورزشگاهها نبود. با اینکه نود دقیقه تمام می شد، ما هنوز نمی توانستیم وقت اضافه را ببینیم."




ای اسپورت


نظرات 1 + ارسال نظر
web93 یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 13:41 http://www.web93.ir

مایه داری زندگی میکنه

Saeed m.h: یادگاری نگه میداره داداش. البته خوب خیلی پول دار هم هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد