کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:هال سیتی 2-3 چلسی/نظریات خود را با ماشریک سازدید

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلستان، دو تیم چلسی و هال سیتی در ورزشگاه کی سی به مصاف هم رفتند که در نهایت آبی های لندن با تعویض طلایی مورینیو بازی را به سود خود تمام کرده و با یک بازی کمتر، اختلاف 6 امتیازی در صدر جدول را حفظ کردند.

  

 

شــرح بازی

دو تیم صدرنشین و پانزدهم جدول لیگ برتر با قضاوت آقای مایکل اولیور در مقابل دیدگان 24,598 تماشاگر به مصاف هم رفتند.

چلسی خیلی زود و در دقیقه '2 توسط ادن هازارد به گل رسید و پیش افتاد؛ روی پاس کوستا، شوت پای چپ ستاره بلژیکی از بیرون محوطه به گل تبدیل شد. دقیقه '9 مسابقه گل دوم شاگردان مورینیو هم از راه رسید تا یک شروع طوفانی داشته باشند؛ این بار دیگو کوستا پاس فابرگاس را به گل تبدیل کرد و حساب کار 2-0 شد.

اما در حالی که به نظر می رسید یک پیروزی آسان برای میهمان رقم بخورد، در دقیقه '26 ال حمدوی تیمش را به بازی برگرداند و ارسال اندرو روبرتسون را وارد دروازه کورتوا کرد. دو دقیقه بعد هال سیتی توسط آبل هرناندز به گل تساوی دست یافت. در ادامه نیمه نخست میزبان بی امان فشار آورد اما واکنش های کورتوا و بی دقتی بازیکنان هال باعث شد دو تیم با تساوی 2-2 به رختکن بروند.

در نیمه دوم، چلسی عملکرد بهتری ارائه کرد و بعد از اینکه در دقیقه '75 لوک رمی به جای کوستا وارد میدان شد، در دقیقه '77 روی پاس ویلیان از داخل محوطه دروازه مک‌گرگور را باز کرده و تیمش را به 3 امتیاز حساس این مسابقه رساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع:طرفداری

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد