کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پتر چک: از چلسی جدا می شوم

پتر چک می خواهد در تابستان پیش رو از چلسی جدا شود.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، به نقل ازSport 1، پتر چک 32 ساله می خواهد پس از 11 سال حضور در چلسی از این تیم جدا شود. 

  

پتر چک که برای حضور در تیم ملی کشورش در پراگ به سر می برد روز سه شنبه در مصاحبه ای از تصمیم خود برای پایان دادن به دوران حضورش در جمع آبی های لندن خبر داد.

 

"نمی خواهم فصلی دیگر را هم مثل این فصل سپری کنم و باید در این باره تصمیم بگیرم. من باید در وضعیتم تغییراتی بدهم، چون می خواهم بازی کنم و نمی خواهم روی نیمکت بنشینم.


"اگر پیشنهادی به دستم برسد به آن فکر می کنم. پیشنهادهایی وجود دارد که نمی توان آن ها را رد کرد و باید به آن ها فکر کرد. درباره جدایی من از چلسی در تابستان آینده صحبت هایی مطرح شده است. باید با باشگاه و دیگر مسئولان نشستی داشته باشم و بهترین تصمیم را بگیرم."


قرارداد کنونی پتر چک تا تابستان 2016 اعتبار دارد و گفته می شود تیم هایی نظیر رئال مادرید، آرسنال، لیورپول، پاری سن ژمن و آ اس رم این دروازه بان را زیر نظر دارند.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد