کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خاطرات جالب جان تری از دوران جوانی در چلسی

 جان تری، کاپیتان چلسی عنوان کرد که در زمان حضورش در تیم‌های پایه چلسی، برای بازیکنان تیم بزرگسال کارهای عجیبی انجام می‌داده است.


کاپیتان 34 ساله چلسی که به تازگی قراردادش با این تیم را تمدید کرده، از 14 سالگی در این تیم توپ میزده است ولی در حالی که سعی داشته به بازیکن فیکس تیم تبدیل شود، به دیگر بازیکنان بزرگسال، خدمات جالبی ارائه می‌داده است.
  
او گفت:" برای تیم بزرگسال هر کاری می‌کردم، برایشان چای و قهوه درست می‌کردم، حتی کارهای احمقانه ای نظیر گرم کردن سرویس های بهداشتی در زمستان ها. وقتی به آن فکر می‌کنید کمی عجیب است ولی این هم بخشی از روند رشد من بود."
تری درباره رابطه اش با دنیس وایز، کاپیتان آن دوره چلسی گفت:" من کفش‌هایش را برایش تمیز می‌کردم و او می‌خواست که کفش‌هایش همیشه تمیز باشد و من این کار را به بهترین شکلی برایش انجام می‌داد. همیشه او به من یک پاداش می‌داد. هر بازی که گل می‌زد، 25 پوند به من می‌داد که آن موقع نصف حقوقم بود. همیشه دعا می‌کردم که پنالتی بگیریم و او گل بزند."



ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد