کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ایوانوویچ: رونالدو یکی از بهترین های تاریخ است اما می توانیم او را مهار کنیم

برانیسلاو ایوانوویچ معتقد است که صربستان در دیدار روز یکشنبه کیفیت لازم برای شکست دادن پرتغال را دارد، هرچند حریفشان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال، یعنی کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، صربستان در گروه I رقابت های مقدماتی یورو 2016 رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است، و به خاطر جریانات دیدار مقابل آلبانی در ماه اکتبر با کسر سه امتیاز مواجه شده است و برای بازگشت به مسیر نیاز به پیروزی دارد.
  
مدافع تیم چلسی به Perform گفت: "شما در مورد یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال صحبت می کنید، مهار او چندان آسان نیست. برای اینکه در سطح بالایی باشید باید هر روز خود را ثابت کنید، او بازی به بازی این کار را انجام می هد. او پسری است که می داند چطور با فشار ها کنار بیاید، برای ما این چالش بزرگی خواهد بود و من امیدوارم و می دانم که کیفیت لازم برای مقابله با آن را داریم."

ایوانوویچ افزود: "این برای ما یک بازی بسیار مهم است، به خصوص در این مرحله، چون انتظار داریم در سه بازی امتیاز بیشتری داشته باشیم، بنابراین دیدار مقابل پرتغال برای ما بسیار مهم و بزرگ است. می دانیم که پرتغال مدعی است و تیم بزرگی است اما آنها در خانه یک بازی را مقابل آلبانی واگذار کرده اند، بنابراین ما شانس خود را می بینیم و می دانیم اگر خوب کار کنیم - در همان سطحی که می دانیم بازی کنیم - می توانیم منتظر هدایایی از این مسابقه باشیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد