کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پرتغال 2-1 صربستان

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دو تیم ملی پرتغال و صربستان امشب از گروه I مرحله مقدماتی یورو 2016 در لیسبون به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فرناندو سانتوس با پیروزی 2-1 به صدر جدول گروه صعود کردند.
  
شـرح بازی

دو تیم سوم و چهارم جدول گروه I که جزو مدعیان صعود از این گروه نیز می باشند به مصاف هم رفتند. در دقیقه '10 این مسابقه ریکاردو کاروالیو ارسال کوئنترائو را با ضربه سر به گل تبدیل کرد تا تیمش را 1-0 پیش بیندازد؛ خوشحالی مدافع کهنه کار سلسائو 7 دقیقه بیشتر طول نکشید چرا که وی به دلیل مصدومیت جای خود را به ژوزه فونته داد. در ادامه نیمه اول 4 بازیکن کارت زرد گرفتند (کولاروف، ماتیچ و لیاییچ + کوئنترائو) اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا شاگردان سانتوس پیروز به رختکن بروند.
در دقیقه '61 نمانیا ماتیچ با ضربه قیچی برگردان از زاویه ای تنگ به زیبایی دروازه پرتغال را باز کرده و حساب کار را به تساوی کشاند اما خوشحالی صرب ها دو دقیقه بیشتر دوان نیافت و این بار فابیو کوئنترائو، مدافع نیمکت نشین تیم رئال مادرید روی ارسال موتینیو به دهانه دروازه دروازه میهمان را باز کرد و بار دیگر پرتغال را پیش انداخت. در ادامه مسابقه کوئنترائو جای خود را به کوارسما داد ('78) و در دقیقه '86 هم ویلیام کاروالیو به جای دنی وارد میدان شد تا یاران کریستیانو رونالدو نتیجه را حفظ کرده و با کسب 3 امتیاز این دیدار، نهمین امتیاز از چهار مسابقه را کسب کرده و صدرنشین شوند.



ترکیب دو تیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد