کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: منافع تیمی از هر چیزی مهمتر است

سسک فابرگاس که در این فصل یکی از ارکان اصلی چلسی به حساب می آید و در این تیم بسیار خوش درخشیده، در تیم ملی اسپانیا اوضاع متفاوتی دارد.

 اسپانیا روز شنبه از دور مقدماتی یورو 2016 و در شهر سویا ، به زحمت توانست اوکراین را با یک گل شکست دهد. در این بازی بر خلاف انتظارات، فابرگاس 90 دقیقه روی نیمکت نشست و دل بوسکه ترجیح داد به او میدان ندهد.
   ستاره سابق بارسا  و امروزه چلسی در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" فکر نمی کنم جایگاهم در تیم ملی را از دست داده باشم؛ چراکه هرگز بازیکن ثابتی در این تیم نبوده ام. هیچگاه نشده حضورم در ترکیب ثابت اسپانیا تضمین شده باشد. مطمئن بودم که هر بازیکنی به جای من بازی کند، عملکرد موفقی خواهد داشت و در این مورد شک نداشتم. 
من همواره از هم تیمی هایم حمایت می کنم. هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش به میدان برود و تاثیرگذار باشد. من هم چنین اعتقادی دارم؛ با این حال برخی مواقع شما چنین شانسی پیدا نمی کنید و سرمربی ترجیح می دهد از بازیکن دیگری به جای شما استفاده کند. گله ای ندارم؛ چراکه تیم و منافعش، از هر چیز دیگری مهم تر هستند."
منبع:شفقنا ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد