کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: در چلسی از هر چیزی در زندگی‌ لذت می‌‌برم

سسک فابرگاس می‌‌خواهد اولین فصل حضور در باشگاه چلسی را با یک عنوان خاص به پایان ببرد- بردن اولین لیگ برتر خود.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،وبسایت اختصاصی باشگاه چلسی مصاحبه با سسک فابرگاس ترتیب داده است. این هافبک اسپانیایی ابتدا در مورد حضورش در این باشگاه می‌‌گوید:"من در دوره‌ای از زندگی‌‌ام هستم که دارم از همه چیز لذت می‌‌برم.
  
 من تقریبا هر دقیقه را برای چلسی به میدان می‌‌روم و این چیزی است که من را شاد می‌‌کند. اینکه در بازی از اعضای اصلی‌ باشید. حالا باید برای بردن لیگ برتر به سختی تلاش کنیم.

"ما هنوز شانس بردن ۲ جام در فصل را داریم که به همین دلیل ما نیازی به استراحت نداریم."

فابرگاس که در بازی با اکراین به عنوان یار جانشین برای تیم ملی‌ اسپانیا به میدان رفت می‌‌گوید:"شما همیشه دوست دارید بازی کنید. وقتی‌ مربی‌ ترکیب را اعلام می‌‌کند همیشه دوست دارم در ترکیب باشم. وقتی‌ که بازی نمی‌‌کنم همیشه به فکر این هستم که می‌‌توانم بعدا به میدان بروم و وقتی‌ حتی بعدا هم به بازی نمی‌‌روم، باید خیلی‌ سریع به تمرینات بازگردم تا ثابت کنم که لایق بازی هستم."

سسک می‌‌گوید پس از حذف از جام جهانی‌، اسپانیا با تغییرات خود هنوز پتانسیل زیادی دارد:"این تیم جوانی است که باید بالغ شود اما کاری که باید انجام دهیم این است که به بازی ادامه بدهیم و همدیگر را بهتر بشناسیم. مطٔمئنم که این بازیکنان به هواداران لا روخا خوشحالی‌ را هدیه می‌‌دهند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد