کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو در خصوص استرلینگ به لیورپول هشدار داد

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی با یادآوری این مطلب به باشگاه لیورپول که هر بازیکنی قیمتی دارد، خاطر نشان کرد باید بازیکن ناراضی را به فروش رساند.

http://ak.c.ooyala.com/FodnZidDp-NS82hEAWbKKrsKvzo9MCoC/Ut_HKthATH4eww8X4xMDoxOjBnO_4SLA

مورینیو از ادن هازارد که به تازگی قرارداد خود را تا سال 2020 با آبی های لندن تمدید کرده است به عنوان مثالی یاد کرد که لیورپول باید در دستور کار در خصوص استرلینگ قرار دهد.
  

در روزهای اخیر و پس از مصاحبه رحیم استرلینگ، برندان راجرز سرمربی لیورپول به این بازیکن خاطرنشان کرد فکر انتقال به تیمی دیگر را از سر به در کند.

به گزارش بی تی اسپورت، مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استوک گفت: "من بازیکنانی که نمی خواهند برای من و باشگاهم بازی کنند را دوست ندارم. هر بازیکنی قیمتی دارد. این قائده در خصوص تمام بازیکنان وجود دارد.  اگر از من در مورد ادن هازارد سوال کنید می توانیم صحبت کنیم چون او قرارداد تازه ای امضا کرده است. آیا می خواهم او چلسی را ترک کند؟ خیر. اگر می خواستم او برود و اگر او نمی خواست برای من بازی کند و اگر او نمی خواست برای چلسی بازی کند، آیا قرارداد خود را تمدید می کرد؟ من فکر می کنم او هم قیمت خود را دارد. او بهترین بازیکن لیگ برتر است و من بهترین را در این خصوص مثال زدم."


او افزود: "من همچنین فلسفه مربیان و باشگاه هایی که می خواهند بازیکنانشان را به هر قیمتی حفظ کنند را درک می کنم. آن هایی که می گویند این بازیکن فروشی نیست و بازیکن در این باشگاه می ماند. فلسفه من بهتر از آن ها نیست، تنها تفاوت ماست. هر بازیکنی وقتی با باشگاه قرارداد دارد، مربی و باشگاه در مورد او می توانند تصمیم بگیرند. فروش بازیکن در اختیار باشگاه است؛ نه باشگاه خریدار، نه بازیکن، نه ایجنت و نه پسر عموی بازیکن."





طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد