کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی چلسی - استوک سیتی؛ آغاز ماراتن قهرمانی پس از تعطیلات

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، از هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر جزیره دو تیم چلسی و استوک سیتی به مصاف هم خواهند رفت. 

 زمان و مکان بازی

شنبه 15 فروردین؛ ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن؛ ساعت 21 به وقت تهران

ترکیب احتمالی دو تیم
چلسی

شاگردان ژوزه مورینیو که با شش امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر نسب به منچسترسیتی در صدر جدول لیگ جزیره قرار گرفته اند برای قطعی کردن قهرمانی خود از 27 امتیاز باقی مانده نیاز به 19 امتیاز دارند، در بازی خانگی فردا بدون شک برای برد به میدان خواهند رفت تا در این مقطع حساس به حریف خود فرصت ندهند تا اختلاف شش امتیازی را کمتر کند. آبی های لندن که پیش از این از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفته اند، امیدوار هستند در پایان فصل پس از 5 سال دوباره قهرمانی در انگلیس را جشن بگیرند و برای اینکار باید در اولین قدم از سد تیم سرسخت مارک هیوز عبور کنند.

چلسی در بازی فردا تنها جان اوبی میکل را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت ولی بازگشت دیگو کوستا از مصدومیت می تواند برای آن ها خبر بسیار خوبی باشد.

استوک سیتی

استوک پس از دو باخت متوالی مقابل وست بروم و کریستال پالاس اندکی از فرم خوب خود فاصله گرفت ولی هوداران این تیم امید دارند وقفه بازی های ملی باعث شود که بازیکنان دوباره روحیه خود را بازیابند و با کسب امتیاز مقابل تیم صدرنشین موقعیت خوب خود در جدول را حفظ کنند تا پس از سال ها فصل را در نیمه بالایی جدول به پایان رسانند. 

هیوز در این بازی علاوه بر پیتر اودم وینگی و مارک مونیسا، بویان کرکیچ را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. همچنین ویکتور موسس دیگر بازیکن تاثیر گذار استوک به دلیل اینکه به صورت قرضی از چلسی در استوک بازی می کند، اجازه حضور چلسی را ندارد و همین کار هیوز را برای انتخاب ترکیب اصلی سخت می کند.

نکات آماری بازی

◄ چلسی در 8 بازی اخیر خود مقابل استوک پیروز شده است.

◄ چلسی در 15 بازی خانگی این فصل خود در لیگ برتر شکست نخورده است.

◄ چلسی در 7 بازی اخیر خود مقابل استوک گلی دریافت نکرده است.

پیش بینی نتیجه بازی
چلسی 2 - 0 استوک سیتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد