کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو تسلیم درخشش جان تری شد

یک نشریه انگلیسی نوشت که جان تری بادرخشش فوق العاده اش، مورینیو ومقامات باشگاه چلسی را متقاعد کرد تا با وی برای یک سال دیگر قرارداد ببندند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، سایت عربی نشریه گاردین روز شنبه درمقاله ای بااین عنوان که 'مورینیو تسلیم محض آمارهای خیره کننده جان تری شد' نوشت :

  

 همه گمان می کردند که سرنوشت جان تری نیز همانند لامپارد پابه سن گذشته رقم خواهد خورد وباشگاه چلسی به درخواست مالی هنگفت این بازیکن همانند لامپارد پاسخ منفی خواهد داد اما درخشش خارق العاده این مدافع ، مورینیو و دیگر مقامات تصمیم گیرنده باشگاه چلسی را قانع کرد که او را برای یک فصل دیگر در تیم نگه دارند.


براساس این گزارش ، جان تری ازابتدای فصل جاری تاکنون در ۴۰ دیداربه میدان رفته و آمار خیره کننده ای از خود برجای گذاشته است . از جمله ۸۶ درصد از تکلهای او مثبت ومنجر به گرفتن مالکیت توپ ازحریف شده است .همچنین وی در این دیدارها ، ۹۶ بار توپهای خطرناک حریفان را جلو دروازه با سر دفع کرده و۲۳ ضد حمله حریفان را در شرایط تک به تک ناکام گذاشته است .


درادامه این مقاله آمده است که خوزه مورینیو به تاثیرگذاری این بازیکن پی برده است ومی داند که وی چقدر به خط حمله تیم چلسی استحکام بخشیده است.


جان تری مدافع با سابقه و کاپیتان محبوب باشگاه چلسی انگلستان که قرارداد فعلی اش با آبی های لندنی در پایان فصل جاری به اتمام می رسد ششم فروردین ماه با موافقت مورینیو سرمربی پرتغالی این تیم قرارداد خود را برای یک فصل دیگر و تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ با این تیم تمدید کرد.


براساس این قرارداد ، تری درهفته مبلغ ۱۵۰ هزار پوند به عنوان دستمزد دریافت خواهد کرد که این رقم برای یک مدافع بااین سن وسال مبلغ فوق العاده ای است . این مدافع ۳۴ ساله تا کنون در ۴۵۰ دیداردر لیگ برتر انگلیس به میدان رفته و ۳۷ گل نیز با پیراهن شاگردان مورینیو به ثمر رسانده است .


منبع:وبسایت نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد