کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: در مورد توپ طلا حق با ونگر است

سرمربی چلسی با نظر آرسن ونگر درباره توپ طلا موافق است .
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، خوزه مورینیو اذعان کرده که توپ طلا باعث شده توجه زیادی روی افراد بشود و این برای فوتبال که یک ورزش گروهی است خوب نیست .
  
مورینیو به روزنامه تلگراف انگلیس گفته است :" فکر می کنم ونگر درباره توپ طلا حرف جالبی زد . او مخالف توپ طلا است و من با او در زمینه موافقم . در حال حاضر فوتبال مفهوم تیم بودن را دارد از دست می دهد و توجه ها روی افراد زیاد شده است .

ما مربی ها همیشه به دنبال عملکرد افراد هستیم و به آمار و ارقام آن ها کاری نداریم . مثلا اگر شما در زمین دو کیلومتر بیشتر از من بدوید یعنی شما بازیکن بهتری هستید ؟ فکر نمی کنم . شاید دوندگی من با اینکه از شما کمتر بوده ولی با اهمیت تر بوده است . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد