کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی مهاجم ۲۲ ساله ژاپن را می خواهد

باشگاه فوتبال چلسی انگلیس که صدرنشین فعلی لیگ برتر جزیره است، خواهان به خدمت گرفتن یوشینوری موتو، مهاجم بیست و دو ساله ملی پوش ژاپن است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، باشگاه اف ث توکیو که یوشینوری موتو در حال حاضر در آن بازی می کند، این خبر را اعلام کرد.
  
روزنامه ورزشی اسپورتس نیپون نوشت مسئولان چلسی برای خرید مهاجم جوان ملی پوش ژاپن پنج میلیون و نهصد هزار دلار ( پنج میلیون و چهارصد و پنجاه هزار یورو) پیشنهاد کرده اند. هیچ بازیکنی در لیگ فوتبال ژاپن، جی لیگ، تا کنون چنین پیشنهاد بالا و اغواکننده ای از طرف یک باشگاه خارجی دریافت نکرده است.
سخنگوی اف ث توکیو اعلام کرد مسئولان باشگاه درخواست رسمی باشگاه چلسی را برای خرید موتو دریافت کرده اند. اف ث توکیو در حال حاضر در رده دوم جی لیگ قرار دارد و موتو جوان در چهار بازی اخیر سه گل برای این تیم به ثمر رسانده است.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از توکیو، یوشینوری موتو سال گذشته اولین حضور حرفه ای خود را در لیگ فوتبال ژاپن تجربه کرد و در سی و سه بازی سیزده گل برای تیمش به ثمر رساند، نتیجه درخشانی که برای یک تازه وارد در جی لیگ رکورد محسوب می شود. این مهاجم جوان همچنین در اولین بازی با پیراهن تیم ملی کشورش که سپتامبر گذشته در برابر ونزوئلا برگزار شد، اولین گل ملی خود را نیز به ثمر رساند. این بازی با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.
موتو در گفتگو با استپورتس نیپون اعلام کرد : من از این که چنین پیشنهادی را از طرف یک باشگاه بزرگ خارجی دریافت کرده ام، خوشحال هستیم اما هنوز برای آینده خود تصمیمی نگرفته ام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد