کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مگرمیشود مسی و رونالدو رابایک دکتر قیاس کرد؟

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رئال مادرید و حال حاضر چلسی، در مصاحبه با دیلی تلگراف، در مورد رونالدو و مسی اظهارنظری جالب و البته جنجالی مطرح کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، ژوزه مورینیو؛ سابقه سه فصل هدایت کریستیانو رونالدو در رئال مادرید را دارد. رونالدو و مسی سالهاست که در دنیای فوتبال بی رقیبند و یکه تازی می کنند. از 7 توپ طلای اخیر، 4 توپ به مسی و سه توپ نیز به رونالدو رسیده است. 
  
مورینیو در مصاحبه با دیلی تلگراف ادعا کرد که هرگز یک فوتبالیست نمی تواند جان هیچ انسانی را نجات دهد پس نمی تواند در زندگی هیچ انسانی تاثیرگذاری بالایی داشته باشد. 
مورینیو گفت :" من عاشق فوتبالم اما برای ما حرفه ای ها و نیز هواداران، نباید فوتبال همه زندگیمان شود.اگر چنین شود یک اشتباه است.اگر فوتبال برای ما همه چیز شود؛ یعنی به دردسر افتاده ایم. 
در کشور من پرتغال، می گویند که شما دو چیز را نمی توانید عوض کنید. یکی والدینتان و یکی هم تیم فوتبال مورد علاقه تان. من به قدرت فوتبال در همه عرصه ها واقف هستم اما واقعا نمی دانم مگر می شود یک فوتبالیست حتی جزو 100 فرد تاثیرگذار دنیا در مجله فوربس قرار بگیرد؟" 

وقتی به مورینیو اطلاع داده شد که رونالدو و مسی در این فهرست در جایگاه های 30 و 45 قرار دارند، او گفت:" این بیهوده است چرا که ما فوتبالی ها جان هیچکس را نجات نمی دهیم ولی می دانم که یک هوادار ممکن است بخاطر شکست تیمش، خود را از طبقه پنجم به پایین پرت کند که البته این نشان می دهد که آن فرد مشکل روانی داشته است. چگونه می توان یک ستاره فوتبال را با یک دانشمند و یک دکتر مقایسه کرد؟"

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد