کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو : رمی یک حرفه ای بزرگ است

 ژوزه مورینیو یک بار دیگر در نشست خبری خود به تمجید از لوئیک رمی فرانسوی پرداخت و به او برای بازی های بعدی چلسی روحیه داد.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/04/Mourinho-maximum-power/_jcr_content.autoteaser.jpeg

در حالیکه دیگو کاستا به دلیل مصدومیت همسترینگ قادر نیست چلسی را همراهی کند، امید ژوزه مورینیو در خط حمله به لوئیک رمی دوخته شده است. بازیکنی که توانسته به خوبی جواب اعتماد این مربی را بدهد و در دو بازی اخیر چلسی مقابل هال و استوک، دو گل سه امتیازی به ثمر رسانده است.
  
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود در مورد رمی گفت:" هر هفته که می گذشت و رمی نظاره گر حضور کاستا در ترکیب اصلی بود، او به جای ناامید شدن، به خودش تلقین می کرد که در نهایت به او هم فرصت خواهد رسید. به همین منظور او همواره وضعیت روحی و بدنی خود را در سطح بالایی نگاه می داشت تا به محض پیدا کردن فرصت، به بهترین شکل از آن استفاده کند.

رمی در دو بازی اخیر، دو گل بسیار حساس به ثمر رسانده که ثمره شرایط ایده ال اوست. این شرایط خوب، از تمرینان منظم و پشتکار او حاصل شده است. هستند برخی مهاجمان که وقتی نیمکت نشین می شوند روی تمرینات و اراده آنها تاثیر منفی می گذارد . این بازیکنان وقتی به آنها نیاز می شود، نمی توانند جواب خواسته های مربی را به خوبی بدهند. رمی جزو این دسته بازیکنان نیست.

من به او علاقه دارم چرا که هم یک حرفه ای بزرگ است و هم اینکه خوب گل می زند. یک مهاجم وظیفه اش گلزنی است؛ رمی هم خوب گل می زند و هم در خدمت تیم است. حتی زمان هایی که مالک توپ نیستیم، او مثل بازیکنان دیگر در دفاع مشارکت می کند."





ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد