کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: ازار جزو ۳ بازیکن برتر دنیاست

 به نظر سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی، ستاره بلژیکی تیم او در همان سطحی بازی می‌کند که فوق‌ستاره‌های بارسلونا و رئال مادرید هستند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، یکی از مهمترین و باارزش‌ترین پیروزی‌های این فصل چلسی در لیگ برتر فوتبال انگلیس، شنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج برابر منچستریونایتد رقم خورد تا آبی‌پوشان لندن حالا تا کسب اولین قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها تنها به اندازه دو پیروزی دیگر فاصله داشته باشند. 

  

تنها گل این بازی را ادن ازار به ثمر رساند تا بار دیگر ثابت کند که علاقه وافر آقای خاص به او بی‌دلیل نیست.

هافبک تهاجمی 24 ساله چلسی با گلی که به شیاطین سرخ زد، شمار گل‌هایش را در این فصل به 18 گل افزایش داد و این در شرایطی است که او 10 پاس گل هم داده است. این آمار تحسین‌برانگیز سبب شده است که مورینیو ازار را در حد بازیکنانی مانند مسی و رونالدو که در هشت سال اخیر توپ طلا، باارزش‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال را میان خود رد و بدل کرده‌اند، بداند.

مورینیو در تمجید از ازار که در میان نامزدهای بهترین بازیکن و بهترین بازیکن جوان فصل جاری لیگ برتر قرار گرفته است، اظهار داشت: ازار هنوز یک پسر بچه اما در عین حال مردی خانواده دوست است که می‌داند جزو سه بازیکن برتر دنیاست و این جایگاه برایش مسئولیتی به همراه داشته که به خوبی از پس آن برآمده است.

مورینیو ادامه داد: اگر مردم منصفانه قضاوت کنند، ازار باید جایزه برترین بازیکن فصل لیگ برتر را از آن خود کند اما این جایزه‌ای که من می‌خواهم او کسب کند، قهرمانی در لیگ برتر است. من ستارگان فراوانی داشته‌ام اما ازار بازیکنی بسیار فروتن است. این پسر فوق‌العاده است.

آقای خاص سپس به تمجید از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ستاره بلژیکی تیمش پرداخت و گفت: ازار از نظر فیزیکی و همچنین روانی، بازیکنی بسیار قدرتمند است. او نقشی را که در تیم دارد، درک می‌کند و می‌فهمد که استعدادش برای کمک به تیم لازم است.


منبع:خبر گذازی تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد