کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فابرگاس: مورینیو نشان داد چه مربی بزرگی است

 چلسی روز شنبه موفق شد در یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ برتر با تک گل ادن هازارد بر منچستریونایتد غلبه کرده و یک قدم دیگر به سوی قهرمانی نزدیک تر شود.
 

چلسی در شرایطی پیروز این بازی شد که تنها 29 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و مورینیو نیز در تصمیمی عجیب، کورت زوما را در میانه زمین و مقابل مروانه فلینی قرار داده بود. استراتژی ای که البته به بار نشست و فلینی نتوانست فروغ همیشگی را در ترکیب شیاطین سرخ داشته باشد. چلسی با 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم(آرسنال) و 6 بازی تا انتهای فصل، حالا باید به زمین آرسنال و لسترسیتی برود.
  
سسک فابرگاس، هافبک اسپانیایی ارزشمند چلسی که تابستان گذشته از بارسلونا به این تیم پیوست، در رابطه با این بازی به خبرنگاران گفت:" ما باید یک بازیکن را مقابل فلینی می گذاشتیم تا او نتواند از توپ های بلند استفاده کند.به همین دلیل، تاکتیک ما مقابل یونایتد عوض شد. فکر می کنم زوما کارش را خیلی خوب انجام داد. او یک مدافع مرکزی است که البته در پست هافبک دفاعی هم خوب بازی می کند. زوما در فینال جام اتحادیه مقابل تاتنهام و نیز بازی قبلی مقابل وستهام نیز نمایش درخشانی داشت.

اگر من هم بازی خوبی انجام دادم، بخاطر این بود که بیشتر از همیشه روی توپ های بلند و نیز در درگیری های فیزیکی تلاش کردم. اینها بخاطر نقشه های مورینیو بود. او نشان داد که چه مربی بزرگی است و بیهوده نیست که این همه افتخار در کشورهای مختلف کسب کرده است.

مورینیو، منچستریونایتد را خوب آنالیز کرده بود و تاکتیک هایش جواب دادند. وقتی در یک بازی پیروز می شوید، یعنی کارتان را خوب انجام داده اید. بخصوص در مقابل منچستریونایتد که پیروزی بر آن همیشه پیچیدگی های خاص خود را دارد."

فابرگاس در مورد دیدار هفته بعد در زمین آرسنال نیز گفت:" 10 امتیاز با آرسنال فاصله داریم و قصد نداریم با شکست مقابل این تیم، به آنها روحیه و امید قهرمانی بدهیم. بازی در امیریتس همیشه سخت است اما برای پیروزی مقابل آرسنال قرار خواهیم گرفت."




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد