کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: آرسنال‌ می‌تواند دوباره شکست‌ ناپذیر‌ شود

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی صحبت‌های تیری هانری مبنی بر اینکه آرسنال بار دیگر می‌تواند به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شود را تایید کرد.


در زمان حضور هانری در آرسنال در فصل 04-2003، توپ‌چی ها موفق شدند بدون متحمل شدن شکست، قهرمان لیگ برتر شوند. چلسی در صورت پیروزی مقابل لسترسیتی و کریستال پالاس، اولین قهرمانی لیگ خود پس از سال 2010 را به دست می‌اورد ولی مورینیو معتقد است که سلطه ی آنها نمی‌تواند پایدار باشد.
  
او گفت:" تسلط داشتن بر جدول و لیگ، از قبل سخت تر شده است. چگونه می‌توان درباره سلطه بر جدول صحبت کرد وقتی نمی‌دانید در تابستان آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. آرسنال ترکیب خیلی خوبی دارد. تیری هانری گفته که آنها 4 بازیکن درجه یک لازم دارند و فکر می‌کنم اگر به ترکیب انها 4 بازیکن درجه یک اضافه شود، آنها مثل قدیم شکست ناپذیر می‌شوند."

مورینیو ادامه داد:" منچستریونایتد هم ترکیب خیلی خوبی دارد که شامل گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر می‌شود که حتی بازی نمی‌کند. این نشان دهنده کیفیت ترکیب اصلی آنهاست. آنها باشگاهی هستند که قانون فیرپلی مالی، خللی در خرید و فروش‌هایشان ایجاد نمی‌کند و می‌توانند در تابستان خرید‌های گران قیمتی انجام دهند. سیتی هم ترکیب خوبی دارد و در 3 سال اخیر، دو بار قهرمان لیگ شده و مردم می‌گویند آنها می‌توانند در تابستان بازیکنان گرانقیمتی بخرند. لیورپول هم برای قهرمانی می‌جنگد. سال بعد، رقابت برای قهرمانی از امسال سخت تر خواهد بود. اینجا مثل آلمان و بایرن مونیخ، سوئیس و بازل و یا اسکاتلند و سلتیک نیست. اینجا قهرمانی خیلی سخت است."




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد