کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چلسی 3_1 لسترسیتی/ تنها سه امتیاز برای بالا بردن جام قهرمانی

ابی های لندنی شب گذشته بازی عقب افتاده خود را در مقابل تیم لسترسیتی انجام دادند تا از نظر تعداد بازی با سایر تیمها برابر شوند.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/04/giles-smith--question-time-.hero.png

اختصاصی سایت، شاگردان مورینیو شب گذشته موفق شدند بازی یک صفر باخته را با پیروزی 3_1 عوض کنند تا جام قهرمانی به استمفوردبریج نزدیک تر شود.

  
دو تیم چلسی و لسترسیتی دیشب از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه خانگی لستر (کینگ پاور) به میدان رفتند.
این دیدار که برای هر دو تیم بسیار پر اهمیت بود و به دنبال سه امتیاز ان بودند در نهایت با برتری سه گله ابی به پایان رسید.

اقای خاص با ترکیب و سیستم همیشگی خود به میدان رفت که تنها دو تغییر داشت چک به جای کورتوا درون دروازه ایستاد و  دیدیه دروگبا در خط حمله بازی کرد. مورینیو مثل همیشه با سیستم 4_2_3_1 مهره های خود را چید. در طرف مقابل اقای نایجل پیرسون مربی لستر با ترکیب 5_3_2 بازی را اغاز کرد.




اسامی بازیکنان دو تیم، داور، تعداد تماشاگران:









شاگردان اقای خاص در ابتدای بازی تحت فشار تیم حریف و جو ورزشگاه بودند و بارش باران بر شرایط بازی تاثیر گذاشته بود. اما رفته رفته چلسی بیشتر توپ را در اختیار گرفت اما انها نتوانستند موقعیت خیلی جدی را روی دروازه ایجاد کنند. یک موقعیت خیلی خوب در اواسط نیمه اول برای چلسی ایجاد شد که دیدیه دروگبا نتوانست از ان استفاده کند. ویلیان از سمت چپ زمین حرکت کرد و یه پاس در عرض را برای دروگبا ارسال کرد اما دروگبا ضربه بسیار بدی را به توپ زد و موقعیت خوب چلسی از دست رفت . شاگردان اقای خاص در نیمه نخست صاحب چند ضربه کرنر شدند اما بلند قدان چلسی از هیچ کدام نتوانستند استفاده کنند.

لستر تیم بدشانسی هم در نیمه نخست بود چرا که انها مجبور شدند در نیمه اول در دقایق 18 و 24 دو بازیکن خود را تعویض کنند. و اقای پیرسون با این دو تعویض اجباری برای نیمه دوم دست و پایش بسته شد.
لستر در اواخر نیمه اول حملاتش را بر روی دروازه چلسی شدت بخشید انها چند موقعیت خوب ایجاد کردند اما واکنش خوب چک و مدافعین چلسی اجازه ندادند تا توپ از خط دروازه بگذرد اما این پایان کار نبود موج بعدی حمله لستر به ثمر نشست. انها موفق شدند در اخرین دقیقه نیمه اول گلزنی کنند تا پیروز به رختکن بروند. مارک آلبرایتون از درون محوطه جریمه پس از اینکه ازپیلیکوئتا تعادلش را از دست داد و نتوانست توپ را دور کند با یه ضربه دقیق توپ را به تور دروازه چلسی چسباند تا پیتر چک نتوانت در این دیدار کلین شیت کند.

نیمه اول با برتری مردان پیرسون به پایان رسید.

با اغاز نیمه دوم مردان مورینیو برای کشاندن بازی به نتیجه تساوی تنها دو دقیقه زمان نیاز دادشتند. دیدیه دروگبای با تجربه که در این دیدار دو موقعیت خوب گل زنی را از دست داد توانست در دقیقه 47 دروازه حریف را باز کند. هنرنمایی ادن هازارد و ویلیان در کنار زمین باعث شد توپ در محوطه جریمه به ایوانوویچ برسد و این مدافع خوش فکر با یک پاس عرضی توپ را به دروگبا رساند تا این مهاجم ساخل عاجی نشان دهد هنوز هم میتواند برای تیمش گلزنی کند.

پس از این گل دروگبا شانس این را داشت تا گل دوم خود و تیمش را بزند اما با یک ضربه بی دقت از درون محوطه توپ را به میان تماشاگران فرستاد. در دقیقه 49 هازارد و فابرگاس یه کار ترکیبی انجام دادند  و فابرگاس با یه پاس عالی توپ را در عرض برای دروگبا فرستاد اما این مهاجم سیه چرده قدر پاس فوق العاده سسک را ندانست.

بازی بعد از این حرکت افت کرد و دو تیم یه بازی تاخیری را انجام میدادند تا اینکه در دقیقه 79 کاپیتان تری گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند کرنر ارسالی فابی به گری کهیل رسید او با یک ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و جان تری هم توپ را قطع کرد تا حساب کار به نتیجه 2_1 برسد.

اما این پایان کار نبود 4 دقیقه بعد گل دیگری برای چلسی از راه رسید و این بار رامیرز زننده گل بود. و پایه ریز این گل هم سسک فابرگاس بود. فابی که شب خوبی را سپری میکرد موفق شد پاس گل دیگری را به نام خودش ثبت کند. گل رامیرز از پشت محوطه با یک شوت سر ضرب به ثمر رسید. شوت پر قدرت او از دستان دروازبان دور ماند تا گل سوم هم به نام این برزیلی ثبت شود.

در نهایت بازی با نتیجه 3_1 به سود شیرهای لندنی به  پایان رسید. تا شاگردان اقای خاص برای قهرمانی در این رقابتها تنها به سه امتیاز دیگر نیاز داشته باشد.

چلسی با این پیروزی 80 امتیازی شد و در رده ی نخست جدول است و لستر سیتی با این شکست با 31 امتیاز در رده 17 جدول باقی ماند و در صورت نتیجه نگرفتن در دیدار های بعدی میتواند به دسته پایین تر سقوط کند.





امار بازی:














بهترین های مسابقه:





نمرات بازیکنان دو تیم:







اخرین تغییرات جدول:








چهار بازی اینده دوتیم:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد