کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: رئال و بارسا نمی توانستند در انگلستان حکمرانی کنند

بارسلونا و رئال مادرید ده بار در یازده سال گذشته موفق به قهرمانی در لالیگا شده اند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، با این وجود ژوزه مورینیو که سابقه قهرمانی با رئال مادرید را در سال 2011-12 دارد، اذعان کرد که از این لیگ به اندازه انگلستان لذت نبرده است.
  
به گزارش تاک اسپورت، مورینیو در این خصوص گفت:

من در اسپانیا بوده ام و از آن لذت نبرده ام. من از آن لذت نبرده ام چون با رکورد 100 امتیاز و 121 گل در فصل قهرمان شده ام اما به راستی تنها در سه یا چهار بازی حساس  در فصل بازی کردیم. در فصل بعد 92 امتیاز گرفتیم و باز وضعیت به همان شکل بود. شما در آنجا فشاری را احساس می کنید که باید در تمام مسابقات برنده شوید چون در غیر این صورت قهرمان نمی شوید. شما باید ببرید و ببرید و ببرید. در این بین فاصله ای بسیاری بزرگ بین غول ها و سایر تیم های وجود دارد. شما در سایر کشورهای می توانید در بازی های زیادی در ضمن استراحت دادن به بازیکنان اصلی برنده شوید. من با چنین شرایطی بازی های زیادی را در ایتالیا و اسپانیا برنده شدم. شما به سادگی در آنجا می توانید پیش از بازی های لیگ قهرمانان به نفرات اصلی استراحت دهید. در این فصل در بازی مقابل بردفورد به چند بازیکن استراحت دادم و از آن ها شکست خوردیم. این فوتبال انگلیسی است. شما اینجا 2-0 جلوی می افتید و وقتی یک گل دریافت می کنید می دانید که ممکن است تا چند لحظه بعد گل دوم را دریافت کنید. لیگ انگلستان چنین مفهومی دارید. اینجا شما زمان زیادی ندارید. تفاوت اینجا در خصوص تعداد مسابقات نیست، در مورد شدت و انرژی آن هاست. و شدت آن تنها از نظر فیزیکی نیست، که از نظر ذهنی است. من فکر می کنم تفاوت بین لیگ برتر و لالیگا بسیار زیاد است. آیا بارسا و رئال می توانند لیگ برتر را به دست بیاورند؟ شاید بتوانند. شاید هم نه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد