کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد مورینیو به کارت قرمز فابرگاس/ سیتی، یونایتد، لیورپول و آرسنال مسئول شکست ما هستند

 ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی ضمن انتقاد از داور دیدار تیمش مقابل وست بروم اعلام کرد قهرمانی زودهنگام موجب کاهش انگیزه بازیکنانش شده است. 
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل وست برومویچ، از مایک جونز، داور مسابقه به شدت انتقاد کرد. 
  
در نیمه نخست بازی سسک فابرگاس، به دلیل کوباندن توپ به سر کریس برانت، هافبک حریف با کارت قرمز داور مواجه شد: در بازی ای که اهمیت چندانی برای ما نداشت و قرار نبود اتفاق خاصی بیفتد، فکر می کنم داور باتجربه مسابقه می توانست با صحبت مشکل را برطرف کند. آن صحنه درگیری بر سر تصاحب توپ بود و هیچگونه خشونتی در کار نبود؛ اما مایکل تصمیمی گرفت از کارت قرمزش استفاده کند که من کاملا با این تصمیم او مخالف هستم اما بهرحال او داور است.
با توجه به قهرمانی زودهنگام چلسی، به نظر می رسید شاگردان مورینیو در بازی شب گذشته، انگیزه چندانی برای پیروزی نداشتند. آنها در اخرین بازی خود، یکشنبه باید در مقابل ساندرلندی قرار بگیرند که برای فرار از سقوط تلاش می کند: من بازیکنانم، خودم و طبیعت بازی ها را به خوبی می شناسم. به خوبی آگاه هستم که وقتی تیمی خیلی زود قهرمان می شود، چه اتفاقی برای آن در بازی های باقی مانده می افتد. در این حالت بازیکنان انگیزه و اشتیاق زیادی ندارند. ایده آل ترین سناریو این است که پس از کسب قهرمانی دیگر بازی نکنید. اگر قرار باشد کسی را مقصر این شکست بدانید، شما باید من سیتی، من یونایتد، آرسنال و لیورپول را محکوم کنید چراکه باعث شدند ما خیلی زود به قهرمانی برسیم.

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد