کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مذاکره آرسنال با چلسی برای خرید چک

یک نشریه انگلیسی از مذاکره توپچی‌های لندن با مسئولان چلسی برای جذب دروازه‌بان اهل جمهوری چک‌ این تیم خبر داد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، با وجود آنکه ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی چندی پیش صراحتاً اعلام کرد با فروش پتر چک به یکی از رقبای مستقیم تیمش در فوتبال انگلیس مخالف است،   مسئولان باشگاه برای فروش این دروازه‌بان چک‌تبار به آرسنال با همشهری قرمزپوش خود وارد مذاکره شده‌اند. 
نشریه میرر انگلیس اعلام کرده است که توپچی‌ها و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه مشتریان اصلی چک هستند اما شانس آرسنال برای جذب او بیشتر است و به نظر می‌سد که آبی‌های لندن برخلاف میل باطنی‌شان باید به فروش دروازه‌بان 33 ساله و باسابقه خود تن دهند. اینطور که پیداست، چک نیز شخصاً ترجیح می‌دهد که به آرسنال ملحق شود و توپچی‌ها حاضرند برای خرید او 10 میلیون یورو به همشهری‌شان بپردازند.
آرسنالی‌ها به خرید یک دروازه‌بان قابل اعتماد مانند چک برای تبدیل کردن او به سنگربان شماره یک تیم‌شان راغب هستند، به‌خصوص آنکه شایعاتی درباره احتمال رفتن داوید اوسپینا دروازه‌بان اول فعلی تیم شنیده می‌شود و جدایی وویسچ شزنی از توپچی‌ها نیز بسیار محتمل به نظر می‌رسد.

به جز آرسنالی‌ها، منچستریونایتد هم یکی از تیم‌هایی است که احتمال دارد برای جذب پتر چک دست به کار شود، به‌خصوص که داوید دخه‌آ دروازه‌بان اول این تیم احتمالاً در پایان فصل شیاطین سرخ را برای پیوستن به رئال‌مادرید ترک خواهد کرد. با این حال احتمال پیوستن چک به آرسنال بیشتر به نظر می‌رسد، اتفاقی که می‌تواند به عنوان یکی از بزرگترین جابجایی‌های تاریخ فوتبال انگلیس محسوب شود.
اخیراً مدیربرنامه‌های چک، کسی که از زمان انتقال 7 میلیون پوندی‌اش از رن فرانسه به آبی‌های لندن چهار قهرمانی در لیگ‌برتر، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان و یک قهرمانی در لیگ اروپا، چهار قهرمانی در جام حذفی و سه قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس کسب کرده است، دریافت پیشنهادات از سوی یکی دو تیم را تأیید و در عین حال تأکید کرد که چک تیمی می‌خواهد تا تضمین کند او را به طور ثابت در ترکیب اصلی‌اش قرار می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد