کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اینیستا: گلم مقابل چلسی را هرگز فراموش نمی کنم/ اتحاد، احترام و سختکوشی، رمز موفقیت بارسا است

 آندرس اینیستا هافبک باشگاه بارسلونا اعلام کرد گلی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2009  مقابل چلسی به ثمر رساند بهترین گل زندگی اش است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،آندرس اینیستا، هافبک با تجربه بارسلونا اظهار کرده گلش به تیم چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2009، بهترین گل دوران ورزشی اش است.   در ان بازی بازیکن 31 ساله بارسا موفق شد در دقیقه 92 دروازه چلسی را در استمفوردبریج فرو بریزد و بدین ترتیب تیمش را راهی بازی فینال کند. در آن سال کاتالان ها موفق شدند با شکست منچستر در فینال، جام های سه گانه را فتح کنند: لحظات مهم زیادی داشته ام و نخستین آن، اولین بازی ام برای تیم اول بارسا بود. گلی هم که به چلسی در استمفوردبریج موفق شدم بزنم، بهترین گل دوران ورزشی ام است. آن شب هم یکی دیگر از لحظه های فراموش ناشدنی زندگی ام است.
اینیستا همچنین درباره رمز موفقیت بارسا در این فصل، گفت: رمز موفقیت بارسا مثل بسیاری از گروه ها و تیم های دیگر است؛ احترام، اتحاد، سخت کوشی و تلاش، اینها همه رموز موفقیت تیم ما است.
او در ادامه در پاسخ به این پرسش که اوقات فراغتش را چگونه سپری می کند، گفت: در حال حاضر بیشتر وقت آزادم را با دخترم می گذرانم. او هرروز مملو از شگفتی است و دوست دارم بزرگ شدنش را تماشا کنم. گاهی هم فیلم تماشا می کنم و هنرپیشه مورد علاقه من دنزل واشنگتن است. 

منبع:کاپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد