کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا: می‌خواهم قهرمانی های بیشتری با چلسی کسب کنم

مهاجم چلسی با رد جدایی از این تیم عنوان کرد می خواهد در چلسی بماند و قهرمانی های بیشتری تجربه کنم.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مهاجم برزیلی الاصل چلسی که برای تیم ملی اسپانیا بازی می کند با رد شایعه بازگشت به فوتبال اسپانیا عنوان کرد از حضور در چلسی راضی است.
  
دیگو کاستا که همراه چلسی در استرالیا حضور دارد، در گفتگو با خبرنگاران درباره احتمال ترک چلسی گفت: این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد و من از بودن در چلسی کاملا راضی هستم و می‌خواهم در ادامه نیز چندین قهرمانی کسب کنم. در واقع به خاطر قهرمانی به چلسی آمدم و در فصل اولم هم دو قهرمانی را تجربه کردم و به دنبال این هستم که در آینده نیز عنوان های زیادی را کسب کنم.

مهاجم گلزن و جنگنده چلسی در پایان گفت:‌ هیچ دلیلی برای ترک چلسی وجود ندارد. هواداران چلسی علاقه زیادی به من دارند و هر بازی اسم من را به زبان می‌آوردند و این برای من نکته مثبتی است. دوست دارم در تیم بمانم و امیدوارم فصل آینده نیز چند قهرمانی دیگر کسب کنیم.

خبر دیگر از چلسی تمایل این باشگاه به خرید گونسالو هیگوآین است که به احتمال زیاد در تابستان ناپل را ترک خواهد کرد. چلسی پس از رفتن دروگبا به شدت به دنبال جذب یک مهاجم گلزن است و خبرهایی از احتمال حضور ایکاردی و فالکائو به گوش رسیده است. امروز اما رسانه ها از پیشنهاد چلسی به هیگوآین آرژانتینی خبر دادند. هیگوآین در رئال مادرید زیر نظر مورینیو کار کرده است و احتمال دارد در تابستان نیز بار دیگر زیر نظر مربی سابق خود بازی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد