کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

استانکوویچ:مورینیو استثنایی است

دژان استانکوویچ، هافبک سابق اینتر، با ستایش از ژوزه مورینیو، او یک مربی استثنایی توصیف کرد.‏
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مورینیو در سال 2010 با اینتر قهرمان چمپیونزلیگ شد؛ تیمی که استانکوویچ ‏یکی از ارکان اصلی آن بود.‏
  
او به خبرنگاران گفت:" به نظر من، مورینیو استثنایی است و همان طور که خودش گفته، آقای خاص ‏است. بیشتر از همه به این خاطر که چیزهایی در من دید که خودم نمی دانستم. فوق العاده بود. به خاطر ‏دو فصل فوق العاده ای که با من داشتیم، هرگز فراموشش نمی کنم. هنوز با او در تماس هستم. ‏
هفته پیش با او تماس گرفتم تا به خاطر دستاورد جدیدش به او تبریک بگویم که می دانم آخرین قهرمانی او ‏در دوران حرفه ای اش نیست. او کسی است که من همیشه کارش را دنبال می کنم. ‏
او این فصل نتوانست تیمش را به مراحل بالای چمپیونزلیگ برساند اما من او را می شناسم و می دانم که ‏او فصل بعد به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ خواهد بود."‏

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد