کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

خوشحالی مورینیو از افزایش گنجایش استمفوردبریج

ژوزه مورینیو معتقد است که افزایش گنجایش ورزشگاه استمفوردبریج موجب خواهد شد تا چلسی به سطح بالاتری از وضعیت فعلی اش برسد.



به گزارش Standard، سرمربی چلسی از تصمیم برای افزایش گنجایش استادیوم این باشگاه خشنود است. باشگاه چلسی برنامه هایش برای ساختن یک ورزشگاه در مکانی دیگر را لغو کرد و تصمیم گرفته است تا ورزشگاه 110 ساله اش را با افزایش دادن گنجایش صندلی هایش به 60 هزار نفر برساند.

 

 

گنجایش فعلی استمفوردبریج، 41837 نفر است و هشتمین ورزشگاه بزرگ تیم های حاضر در لیگ برتر انگلستان محسوب می شود. این در حالیست که اگر وستهام به ورزشگاه جدید 54000 هزار نفره خود برود و تاتنهام نیز برنامه هایش را برای افزایش گنجایش وایت هارت لین به 61000 نفر را به ورطه اجرا بگذارد، چلسی دو رتبه دیگر نیز در این لیست پایین تر خواهد آمد.


ایده چلسی برای افزایش گنجایش استمفوردبریج همچنان در مراحل مطالعاتی است و چندین سال تا اجرایی شدن آن طول خواهد کشید، اما مورینیو معتقد است که این حرکت، تصمیم درستی است و موجب خواهد شد تا چلسی به رقابت کردن با بهترین تیم های اروپا ادامه دهد.


او در این باره گفت: "فکر می کنم که این قدم بعدی برای چلسی باشد. چلسی در دهه گذشته موفق شده است تا 4 بار عنوان قهرمانی را کسب کند. ما به باشگاه عظیمی تبدیل شده ایم. استمفوردبریج همیشه پر است و ما برای افزایش گنجایش آن احساس نیاز می کردیم. من به آقای آبراموویچ و هیئت مدیره اعتماد دارم. چندان به این جزئیات فکر نمی کنم، تمرکز من بر روی کارهایی است که باید در داخل زمین انجام شود. ما گنجایش بیشتری برای هواداران خواهیم داشت و این چیزیست که چلسی انتظار آن را می کشد."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد