کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بلرین: فابرگاس، الهام بخش پیوستن من به آرسنال بود

هکتور بلرین، مدافع راست جوان آرسنال فاش کرد که حضور فابرگاس در آرسنال، الهام بخش پیوستن او به توپچی ها بود.

به نقل از insidefutbol،  سسک فابرگاس زمانی که نوجوان بود از بارسلونا به آرسنال پیوست. هکتور بلرین هم سال ۲۰۱۱ زمانی که تنها ۱۶ سال داشت از کاتالان ها به عضویت آرسنال در آمد.

 

 

مصدومیت دبوشی به بلرین فرصت کافی داد تا خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در ترکیب آرسنال جا بیاندازد. همانند فابرگاس، بلرین هم تربیت شده در آکادمی لاماسیای بارسلونا است. بلرین که اکنون ۲۰ سال دارد، فاش کرد که فابرگاس الهام بخش پیوستن او به آرسنال بوده است.


او در مصاحبه با ArsenalFan TV گفت: "فابرگاس الهام بخش من بود. اینکه دیدم او همانند من از بارسلونا به آرسنال منتقل شد و این انتقال برای او موفقیت آمیز بود به من انگیزه داد تا راه او را تکرار کنم. این انتقال بسیار مهم بود زیرا که من خانواده، دوستان و شهر خود را ترک کردم. اما تجربه انتقال فابرگاس به من کمک کرد تا به این نتیجه برسم که اگر سخت تلاش کنم موفق خواهم شد."


فابرگاس پیش از اینکه تابستان ۲۰۱۱ آرسنال را به مقصد بارسلونا، تیم سابقش ترک کند تبدیل به کاپیتان توپچی ها شده بود. وی پس از گذراندن سه فصل در باشگاه مورد علاقه اش، تابستان گذشته تصمیم به بازگشت به لیگ انگلستان و این بار چلسی مورینیو گرفت. وی موفق شد در اولین فصل بازگشتش به لیگ انگلستان قهرمان این لیگ شود.




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد