کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

حدیث فصل جابجایی؛ از پیوستن مدافع بارسا به اینتر تا توافق رئال با هازارد

مدافع بارسلونا به اینتر پیوست، توافق رئال مادرید با بهترین بازیکن چلسی، اوسکار به یوونتوس نمی رود، بایرن مونیخ این بار هم از دورتموند خرید کرد، سیتی باز هم مهاجم جذب کرد، رقم نهایی سیتی به استرلینگ، اتلتیکو مادرید پیشنهاد چلسی برای جذب گریزمان را رد کرد و ستاره بنفیکا منتظر پیشنهاد شیاطین سرخ مهم ترین اخبار فصل جابجایی در 24 ساعت اخیر هستند که در گزارشی به آنها می پردازیم.
  

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، فصل جابجایی تابستانی شروع شده است و هر روز شاهد شنیدن خبرهای جدیدی از بازار نقل و انتقالات هستیم. بعضی از تیم ها توانسته اند تا الان خریدهای خوبی داشته باشند اما بیشتر تیم های بزرگ در انتظار روزهای پایانی هستند تا خریدهای بزرگ خود را انجام بدهند. در گزارشی به جدیدترین اخبار فصل  جابجایی می پردازیم و نخست از جدایی مدافع آبی-اناریها و پیوستن او به باشگاه اینتر سخن به میان می آوریم.

مونتویا به اینتر پیوست


به نظر می رسد که آبی-اناریها دیگر به ستاره های جوان خود و یا به اصطلاح محصولات آکادمی لاماسیا باور ندارند و به دنبال خریدهای بزرگ دیگر تیم ها هستند. این تیم که در سمت راست ستاره ای چون مونتویا را در اختیار داشت و یکی از گزینه های جانشینی دنی آلوس بود با ویدال ستاره سویا قرارداد امضا کرد و برای جذب این بازیکن رقم بالایی هم پرداخت کرد.

مونتویا که از محصولات آکادمی لاماسیا به شمار می آید قتی فهمید که کادر فنی آبی-اناریها به او اعتقادی ندارند تصمیم به جدایی گرفت و اینتر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد.

باشگاه اینتر اعلام کرد که با مدافع آبی-اناریها به توافق نهایی رسیده است و با این بازیکن قرارداد ۲ ساله و به صورت قرضی بست بدون آنکه از رقم این انتقال سخن به میان بیاورد.

سیتی بازهم مهاجم خرید

منچستر سیتی از تیم های است که به خرید مهاجم علاقه بسیار زیادی دارد این درحالی است که مهاجمان بزرگی در ترکیب این تیم حضور دارند. این باشگاه انگلیسی از توافق با انیس اونال مهاجم بورسا اسپور ترکیه خبر داد و اعلام کرد که این بازیکن فصل آینده را با پیراهن سیتی به میدان خواهد رفت.

اونال فصل بسیار خوبی را با بورسا اسپور ترکیه پشت سرگذاشت و از چند تیم بزرگ اروپایی پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که منچستر سیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب بکند.


توافق رئال مادرید با ادن هازارد

ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان به شمار می آید. این بازیکن فصل بسیار خوبی را با چلسی پشت سرگذاشت و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت های لیگ جزیره را به دست آورد و به عنوان بهترین بازیکن فصل نیز انتخاب بشود.

زین الدین زیدان مربی تیم دوم رئال مادرید چندی پیش از علاقه خود به هازارد خبر داد و فاش کرد که سران باشگاه رئال مادرید به دنبال متقاعد کردن این ستاره برای پیوستن به جمع کهکشانیها هستند  این درحالی است که باشگاه چلسی و به ویژه سرمربی این تیم ژوزه مورینیو تاکید کرد که اجازه جدایی به هازارد را نمی دهد و رئال برای جذب این بازیکن باید سه ستاره بزرگ خود را به چلسی بدهد.


هر چند چلسی قرارداد خود را با هازارد تمدید کرد و مورینیو اعلام کرد که این ستاره خود را به رئال نمی دهد اما به نظر می رسد که فلورنتینو پرس دست بردار ستاره بلژیکی چلسی نیست و می خواهد او را با هر قیمتی که شده جذب بکند. رادیو کادینا اسپانیا اعلام کرد که سران باشگاه رئال مادرید با هازارد به توافق نهایی رسیده اند و این بازیکن فصل آینده را با پیراهن رئال مادرید به میدان خواهد رفت.

بنا به اعلام رادیو کادینا هازارد با ۸۰ میلیون یورو و دستمزد سالانه ۷ میلیون یوروی به رئال مادرید به توافق رسیده است.

ستاره آرژانتینی منتظر پیشنهاد شیاطین سرخ

نیکولاس گایتان ستاره آرژانتینی بنفیکا نشان داده است که بازیکن بزرگی است و می تواند در تیم های بزرگ اروپایی بازی بکند. او از چند تیم بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد که در نهایت پیراهن منچستر یونایتد را بر تن خواهد کرد.


مدیر برنامه های این ستاره آرژانتینی اعتراف کرد که از چند تیم بزرگ اروپایی  پیشنهاد دادشته است اما او منتظر پیشنهاد منچستر یونایتد است. شیاطین سرخ پیش از این به جذب این ستاره آرژانتینی علاقه نشان داده بودند اما هنوز پیشنهادی رسمی به او نداده اند.

رقم نهایی سیتی به استرلینگ

رحیم استرلینگ ستاره لیورپول از چند تیم بزرگ اروپایی پیشنهاد دارد و آنچه مشخص است این است که او از لیورپول جدا خواهد شد و فصل آینده پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد.


منچستر سیتی از جدی ترین مشتریان استرلینگ جوان است و تا الان چند بار به این بازیکن جوان پیشنهاد داده است که با مخالفت باشگاه لیورپول همراه شده است.

روزنامه دیلی میل انگلیس اعلام کرد که سران باشگاه منچستر سیتی آخرین رقم پیشنهادی خود را به باشگاه لیورپول داده اند که این رقم ۴۰ میلیون پوند است که در صورت مخالفت با آن دیگر سران این باشگاه انگلیسی دست بردار ستاره قرمز پوشان آنفیلد خواهند بود.

استرلینگ فصل بسیار خوبی را با لیورپول پشت سرگذاشت. او از جدایی لوئیس سوآرس و غیبت دانیل استاریچ نهایت استفاده را برد و با بازیهای درخشانی که به نمایش گذاشت به عنوان بهترین بازیکن فصل لیورپول انتخاب شد اما به نظر می رسد که او هم همچون لوئیس سوآرس به دنبال کسب جام  و پیوستن به تیم بزرگ تری است.

اتلتیکو مادرید پیشنهاد چلسی را رد کرد

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید این روزها مشتریان زیادی پیدا کرده است که جدی ترین آنها چلسی است اما بعید به نظر می رسد که این باشگاه اسپانیایی دست بردار ستاره خود باشد.


گریزمان که نخستین فصل حضور خود در اتلتیکو مادرید را پشت سرگذاشت بازیهای درخشانی را برای این تیم به نمایش گذاشت و نشان داد که در ضد حملات با توجه به سرعت بالایی که دارد بسیار توانا است. ژوزه مورینیو که خود استاد ضد حملات است دوست دارد ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید را جذب بکند و حاضر است که علاوه بر دادن محمد صلاح به اتلتیکو مادرید رقم بالایی هم به این تیم اسپانیایی پرداخت بکند.

روزنامه دیلی استار انگلیس اعلام کرد که اتلتیکو مادرید علاقه ای به فروش ستاره فرانسوی خود ندارد و با پیشنهاد آبی پوشانی لندنی مخالفت کرد.

بایرن مونیخ این بار هم به تیم رقیب ضربه زد


بایرن مونیخ نشان داده است که برای تقویت تیم خود حاضر است که دیگر تیم ها را به هم ریزد و این سیاستی که بارها مورد انتقاد قرار گرفته است.

بایرن که در این دو سال اخیر توانست روبرت لواندوفسکی و ماریو گوتزه دو ستاره بزرگ دورتموند را جذب بکند این بار سراغ پزشک این تیم رفت و با قراردادی سه ساله او را جذب کرد.

فصل قبل وقتی دانته ستاره برزیلی بایرن مونیخ در دیدار برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا آسیب دید پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ به انتقاد از کادر پزشکی این باشگاه پرداخت و سخنان تمسخر آمیزی را بر زبان آورد که این در نهایت منجر به استعفای همه کادر پزشکی بایرن شد که ۳۸ سال بود در این باشگاه فعالیت می کردند.

سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ از توافق نهایی با آندریاس اشلمبرگر پزشک باشگاه دورتموند خبر داد  و اعلام کرد که با او قراردادی سه ساله بسته است.

اوسکار از چلسی جدا نمی شود

اوسکار هافبک برزیلی چلسی یکی از گزینه های جانشینی آندر پیرلو در یوونتوس به شمار می رفت و حتی نزدیکان آلگری سرمربی یووه از علاقه این مربی برای جذب اوسکار خبر دادند اما به نظر می رسد که این بازیکن جوان در چلسی خواهد ماند.


مدیر برنامه های اوسکار در گفت و گویی که با سایت کالچیو میرکاتو ایتالیا داشت تاکید کرد که این بازیکن از چلسی جدا نخواهد شد. او گفت: غیر ممکن است که اوسکار به یوونتوس برود. همه آنچه که در رسانه های مطرح می شود کذب محض است و اصلا صحت ندارد.

او ادامه داد: اوسکار در چلسی باقی می ماند و نه به یوونتوس و نه به هیچ تیم دیگری نخواهد رفت. او در چلسی روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و نیازی به جدایی ندارد.

منبع:شفقنا

نظرات 3 + ارسال نظر
Ebi یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 06:47

کجا دقیقا نوشته که هازارد به توافق رسیده ؟ هازارد میمونه تو چلسی چون هم دوسش داره هم عقل میگه بمونه هم خودش از برنامه هاش تو جلسی گفته

اریا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:41

شما چرا خبرهای دیگر باشگاه هم منتشر میکنید. یه ویرایش بدید به خبرا

ADMIN: این یک گزارش میباشد در مورد مهم ترین اخبار نقل و انتقلات در اروپا که بخش ها از این گزارش مربوط باشگاه چلسی نیز میشود برای همین تو وب قرار گرفت.

عماد جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:24

آخه شفقنا سایت نیست که !!
هیچ منبع انگلیس زبانی حتی احتمالشم نذاشته تو اخبارش بابت انتقال هازارد !
چلسی واسه کورتوا 100 میلیون خواسته
اونوقت برای هازارد 80 میلیون !
مورینیو گفت رئال باید 3 تا ستارشو بده چلسی تا هازاردو بگیره !
قراردادشم تمدید کرد که خیاله همرو راحت کنه
چرا آخه باید بره تعویضیه کریس شه
در ضمن تیمی که فصلی دو جام میگیره رو هیچوقت با تیمی که نصفی از فصلاش تو سایه یه تیم دیگست عوض نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد