کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

به خاطر مورینیو سبک بازی‌ام را تغییر دادم

مهاجم ساحل عاجی37 ساله و کهنه کار چلسی که جزو بهترین های فوتبال جزیره است اعتراف کرد که بعد از ملحق شدن به تیم فوتبال چلسی، سبک بازی خود را تغییر داده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،دروگبا سال ۲۰۰۴ از مارسی به چلسی پیوست و طبق اعتراف خود بعد از ملحق شدن به ژوزه مورینیو مجبور شده سبک بازی‌اش را تغییر دهد. 
  
وی ادامه داد: من مجبور شدم شیوه بازی‌ام را متناسب با بازی‌های لیگ برتر تغییر دهم. سبک بازی‌ام در چلسی چیزی نبود که در فرانسه داشتم. آنجا من همیشه روی خط آفساید بودم، اما زمانی که به چلسی آمدم به مهاجم نوک تیم تبدیل شدم و باید با فرانک لمپارد و آرین روبن بازی ترکیبی می‌داشتیم. به همین دلیل باید شیوه بازی‌ام را تغییر می‌دادم، چون لمپارد و روبن نه تنها می‌توانستند دریبل بزنند، بلکه گل هم می‌زدند. 
وی ادامه داد: در ابتدای ورودم به چلسی فکر می‌کردم که من همه کاره تیم خواهم بود، منم که سلطان تیم می‌شوم و همه گل‌ها را من می‌زنم، اما طولی نکشید که فهمیدم کنارم افرادی هستند که هر کدام از آنها هم می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. به همین دلیل فهمیدم که باید با آنها به طور مشترک کار کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد