کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انتقالات چلسی/ خوزه خرید هایش را اغاز کرد

خوزه مورینیو به دنبال جذب سه بازیکن است. بازیکنانی که هدف سایر تیم ها از جمله ارسنال، منچستریونایتد و میلان در فصل جا به جایی هستند.



اختصاصی کلوپ هوادران چلسی، مورینیو و تیمش بر عکس سال قبل در نقل و انتقالات چندان امیدوار کننده عمل نکرده اند. در صورتی که سایر رقیبان در حال قرار داد بستن با ستاره های جهان هستند چلسی هنوز دست به خرید ستاره نزده است. اما اقای خاص حالا به فکر خرید افتاده و دست بر روی سه ستاره گران قیمت گذاشته است.

 

 

خوزه مورینیو به تازگی علاقه ی خود را به جذب سه بازیکن مطرح کرده است و این اسامی را در اختیار ابراموویچ قرار داده است. این سه بازیکن اکسل ویتسل _ الکساندر لاکازت  و بابا رحمان هستند. اما مورینیو در این راه باید با سایر تیم ها رقابت کند.


به تازگی شایعاتی در مورد انتقال بابا رحمان به رم منتشر شده و گفته میشود باشگاه رم این هفته با رحمان قرار داد امضاء میکند. بازیکنی که مد نظر چلسی و ارسنال هم هست. اما این اخبار تنها شایعه هستند و باید دید کدام یک از این سه تیم در نهایت موفق میشود بابا رحمان را از اوگسبورگ به خدمت بگیرد.


ادریانو گالیانی اعلام کرده اجازه نمیدهد چلسی و منچستر یونایتد او را در خرید اکسل ویتسل شکست دهند. ویتسل که هدف اول مورینیو به شمار میرود مورد توجه دو باشگاه دیگر است. و گالیانی هشدار داده است که اجازه نمیدهد دو باشگاه انگلیسی با هافبک میانی زنیت قرار داد امضاء کنند.


مدیر لیون هوبرت فورنیر می گوید که بسیار دشوار خواهد بود انها بتوانند الکساندر لاکازت را در باشگاه خود حفظ کنند با توجه به پیشنهادات 42m £ پوندی که برای این بازیکن ارائه شده احتمال خروج این بازیکن وجود دارد. لیورپول یکی از مشتریان جدی لاکازات است که از هفته ها قبل به دنبال امضاء قرار داد با این ستاره بوده است. و به تازگی مورینیو هم دست روی این بازیکن گذاشته و او را به لیست خرید های خود اضافه کرده است.



اخرین شایعات پیرامون خریدهای مورینیو ذکر شد باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت کدام یک از این بازیکن ها راهی چلسی و کدام یک راهی سایر رقبان می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد